Fruktkake Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 En ting jeg har svært lyst å gjøre i livet er å se Dylan opptre live, ettersom han er favorittartisten min. Men hva er sansynligheten for at han kommer en tur til Norge igjen med tanke på alderen hans? Må jeg utenlands for å få denne muligheten? Lenke til kommentar
ErlingDrammen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) En ting jeg har svært lyst å gjøre i livet er å se Dylan opptre live, ettersom han er favorittartisten min. Men hva er sansynligheten for at han kommer en tur til Norge igjen med tanke på alderen hans? Må jeg utenlands for å få denne muligheten? 9629588[/snapback] Ganske gode vil jeg tro. Men du kan sikkert finne ut mer om det her: http://www.expectingrain.com/ Men du har jo hatt mange sjanser da. Har ikke han vært her nesten en gang i året ? Senest rett før påske i år. Endret 3. oktober 2007 av ErlingDrammen Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Jo, han var her. Men siden vi tenkte å dra som et lag måtte vi jo bestemme oss over en dag. Den neste dagen når vi skulle bestille hadde noen haier tatt bilettene. Jeg er bare 16 år, dermed hadde jeg ikke interesse av han før den siste konserten så jeg har aldri prøvd å skaffe biletter til tidligere konserter. Endret 3. oktober 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Skal ikke se bort fra at han tar seg en tur hit igjen. Mannen er da bare 66 år. Chuck Berry besøkte Sentrum Scene 11. juli i år, og han er 80. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå