Splinten Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei, har sette dette emne har vært oppe tidligere, men har enda ikke funnet noe fornuftig måte å fjerne det på? Derfor prøver jeg engang til! Jeg fåt altså en feilmelding som lyder følgene: dwwin.exe - DLL-initialisering mislyktes Programmet kunne ikke initialisere fordi stasjonen avsluttes. Denne kommer hver gang jeg skrur av PC-en eller logger av. Hvordan blir jeg kvitt denne plagsomme feilen? mvh Philip Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 kanskje får du noe hjelp her: http://www.askmehelpdesk.com/windows/dwwin...hutdo-3503.html lykke til Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 dwwin.exe er programmet Dr. Watson's prosess. Du kan prøve å skru den av ved å se på dette. Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Takker for hjelp, akkurat dette som hjalp! Lenke til kommentar
AziD Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Jag fiksa dette ved og først gjøre som jallenbo sa ved å deaktivere Dr Watson her HER . Etter at jeg gjorde dette fikk jeg en feilmelding når jeg skulle restarte om en slags write error som gjaldt magictune (Samsung skjerm verktøy). Men istedenfor å å la drwatson være deaktivert så skrev jeg registerfila tilbake etter restart og vips etter en ny restart, ingen dwwin.exe melding og ingen problemer med magigtune error heller. Aner ikke hvorfor, men så ut til at problemet forsvant ved å ta vekk dwwin fra oppstart via registeret og så skrive tilbake etterpå og boote på nytt. Funka her i alle fall. Tanken er at error kan kanskje komme av en eller annen tredjeparts programvare så prøv dette og se om det hjelper. Om noen har noen som helst ide om årsaken til at dette forekommer så mottas kunnskapen med takk. Lykke til Endret 2. desember 2007 av AziD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå