Gå til innhold

Østen, eller Vesten?

Anbefalte innlegg

Hei

Når jeg sa wikipedia så snakket jeg om enkelte som bare preiker for å preike.

Gå på wikipedia ( UNOCK ) og skaff deg fakta.Stop å kritisere bare for å kritisere.

Jeg snakket om at saddam var en ond diktator som ble fjernet og plutselig driver

du( UNOCK ) å preiker om diktatorer som var snille . Det var akkurat det jeg snakket om i mit forrige svar.

Du er helt usaklig og forholder deg ikke til tema.

UNOCK når du preiker så preik skikkelig og ikke bare preik for å

preike.Prøv å se om personen du preiker med kanskje prøver å preike fornuft til deg slik at når du preiker så preiker

du skikkelig og saklig . Jeg anbefaler deg å gå inn på wikipedia linken for å lese litt om irak krigen slik at når du må åpne munnen din så kommer det ikke avfall ut.

mvh

realisten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Beklager for mit hurtige og støtende svar.

Når du sier irak sin side....kan du fortelle meg hva du mener ?

Irak sit folk ble skadd men det var en god pris å betale for å få vekk saddam.

Det kan bli en annen sakk for de irakiske familiene som ble rammet , men skylden

burde ikke leges på USA , men på Saddam og hans medspillere.

Hvis folket kunne samle seg og jobbe sammen med USA for den nye regjeringen i Irak

så kunne den nye regjeringen allerede vært under kontroll.

og diktator saken....

De fleste diktatorer er onde.... 1 /10 diktatorer er forholdshvis "snille" .

Men det er urelevant å ta det opp. Diktatur er noe som ikke virker eller tilhører

i et land. Afrika er fulle av diktatorer og av det kan man se resultatet .

og hvem som må åpne sin øyer saken .....

Det er nok de fleste.....og da er du inkludert.Jeg anbefaler at alle åpner sin øyner når de våkner for å si

det lett.

mvh

realisten

Lenke til kommentar
javell ja... akkurat... vel for en, ja de kunne ha fraktet masseødeleggelsevånene ut av landet, men du snakker om å "åpne øynene våre" og å "slutte å prate drit om U.S.A" vel, er det noe her som må åpne øynene sine, er det du. du har greit nok, sutte deg inn i Amerika sin side av saken, men har du så mye som tenkt på Irak sin side? og at alle diktatorer er onde? tror kina ville vært... mindre uenig... de hadde jo bare en diktator som fikk landet på ret kjøl.. MANGE diktatorer har vært, er dårlige, men det finnes et par som har gjort noe bra for landene sine.

og, så var det olje greiene, hvordan i pokker vet wikepedie hvor den har blitt av? det er bare tull. åpne dine egne øyne, ikke klag på at andre har sine lukket.

Diktatur er absolutt ingen god ting, vi snakker jo om å styre land med makt. Selvom de gjør noe godt for landet sitt, er jo de demselv en av de dårligere tingene i landet.

Jeg må igjen ta opp dette du sier om oljen. Hvorfor i alle hersens dager drar du opp oljen? Det som skjedde var, når USA kom inn i Irak, trodde Saddam at de var ute etter Iraks oljereservoarer. Så, i ren panikk satte han fyr på alle oljebrønnene sine. Da USA hadde tatt Saddam, slukket de disse brannene, og prøvde å hjelpe Irak opp på beina.

http://www.aneki.com/oil.html (Denne statestikken er fra 2006). Om det du sier stemmer, hvordan har da Irak 115 000 000 000 Oljefat med olje?

Det var ikke USA som var en trussel mot oljen, det var Saddam.

Jeg vil også ta opp det du sa tidligere. At en nordmann drepte førti afghanistanere, betyr ikke dette nødvendigvis at det er urettferdig. Vi skal ikke straffes for å ha høyere kompetanse og teknologi enn dem.

Vi Europeere og Amerikanere har jo begynnt å forske på ikke-dødelige våpen, hvordan har du da planer om å få dette inn i teorien din om at den vestlige verden er kaldlodige mordere?

Lenke til kommentar

Jeg skall gjøre noe så æreverdig og si, JA, kanskje jeg har tatt feil, i NOEN av feltene jeg har lagt ut her. men ikke alle. jeg står fortsatt på at det er DERE som må åpne øynene, dere ser BARE det som er bra med amerika. og dere nekter plent å innse at "guden" (for det er sånn dere fremmstiller U.S.A) deres har feil og. sånn som jeg ser det. je har gjort alt jeg kan for og få dere til å inse dette, men det virker umulig. og JEG er ikke et propaganda offer. hadde jeg vært det, ville jeg ha valset rundt som dere. fordi at ALLE jeg har snakket med, sier at amerika er alt som er bra. kanskje jeg er en idiot for og si hva jeg sier, men jeg vil fortsatt si det. jeg oppga denne diskusjonen, (mange vil sikkers si tapte) det er ikke nødvendig å reffere til meg hvis noen har lyst til og fortsette dette. for nå, er jeg den største realisten, og den beste taperen.

MVH

"B"

Endret av UNOCK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...