8ruk3rn4vn Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Noen som vet hvordan man fjerner menylinjen i mapper? Jeg har klart det før, men måtte gjenopprette C: forledendag... finner rett og slett ikke ut av det... irriterende! Endret 6. oktober 2007 av 8ruk3rn4vn Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Verktøy -> Mappealternativer Vis -> Andre innstillinger og fjern haken for Vis alltid menyer. Ønsker du å ta den frem midlertidig kan du trykke på Alt-tasten så kommer den frem. Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Det funket ikke!! Men takker så meget for kjapp respons Hmm... kan det være en feil i vista? Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Har du admin. rettigheter? Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Ja det har jeg. Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Sjekket i hjelpedelen av Vista, og der stod det beskrevet akkurat samme fremgangsmåten som HiSpeed nevnte i post#2. Jeg skjønner ikke dette... Kan det være at et eller annet program "legger beslag" på denne delen av mappene? Da jeg gjenopprettet C: tilbake til fabrikkstandard var det ett eller flere av de medfølgende Acer-programmene som hadde knapper på denne linjen. Ettersom alt av Acerprogrammer (bortsett fra Acer eRecovery Management) er ubrukelig bloatware har jeg avinnstallert alt (forutenom eRecovery). Så nå ser altså menylinjen helt normal ut (Ingen 3. parti-program-knapper, helt standard Vista). Men saken er at jeg gjorde nøyaktig det samme når maskinen var ny, og da klarte jeg jo å fjerne denne irriterende menylinjen. Frustrerende... Alt av tips mottas med stor takknemlighet! EDIT: har nå testet TweakVI også, uten suksess. Endret 6. oktober 2007 av 8ruk3rn4vn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå