oljones Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei! Jeg har 12mbit linje fra Canaldigital (kabel) Dette fungerer meget bra på nedlasting og på spilling på nett. Men når det kommer til å streame TV sendinger så går det dårlig, Både TV2 og NRK hakker og klarer aldri og "buffre" nok til at det kan sees mer en 10-20 sekunder før det blir stopp/pause. (nå startet ikke nrk i det hele tatt i kveld..) Dette er ikke noe problem når jeg ser video på youtube, snutter, gvideo osv.. Er det noen som kan hjelpe meg litt her ? Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) NRK og TV2 har vel spesialavtaler med de noen utvalgte ISP'ersom begrenser hastigheten, men dette skulle ikke føre til så store problemer som du beskriver her med mindre det er noe feil med systemene. Trafikken er også langt høyere på NRK og TV2s tjenester enn på de andre du nevner pga at de har en høyere kvalitet på streamene. Endret 3. oktober 2007 av zicoz Lenke til kommentar
oljones Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 En liten repost her.. er det virkelig ikke noen som kan hjelpe meg.. Er det andre Canal Digital kunder som har samme problemet ? Lenke til kommentar
mastens Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hei! Jeg har Canal Digital, med 12mbit linje, jeg streamer fint, sjekk oppsettet ditt i Windows Media Player Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Du har ikke tilfeldigvis en D-Link router? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hvis du har en D-link router, prøv å huk av RTSP. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...t&id=156623 Lenke til kommentar
oljones Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Hvis du har en D-link router, prøv å huk av RTSP. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...t&id=156623 Takker! Dette var løsningen! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hyggelig å kunne være til hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå