Goliath Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg syntes Finn.no har vært ufattelig treg i de siste månedene. Bruker NGT som ISP men har dette noe å si? Har Finn strupet hastigheten for NGT-brukere? Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ja jeg har merka det er noe tregt i det siste, kan være fordi det er veldig stor pågang nå fortiden Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Joa, men har merket dette jevlig i mange måneder. Skulle tro at en såpass stor aktør ville kunne betjene trafikken lille Norge (og noe Nigeria) skaper til enhver tid vel?! Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Joa, men har merket dette jevlig i mange måneder. Skulle tro at en såpass stor aktør ville kunne betjene trafikken lille Norge (og noe Nigeria) skaper til enhver tid vel?! 9629478[/snapback] Tror du kan utelukke Nigeria, 90% av dem bor på løkka i oslo Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Har ikke merket noe særlig treghet i det siste. Telenor. Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hei. Ofte er det meget treigt på finn.no Om klokken er 1200 eller 0400, så går det treigt. Min ISP, er Tele2. Stavanger området. Vennlig Hilsen W_B Lenke til kommentar
kash Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Akkurat det samme her. Treg som fy den siste tiden. Telenor som ISP. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Akkurat nå går det VELDIG treigt, det har faktisk stoppet helt opp. Useless piece of shit. Bruker Ventelo, neppe deres feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå