Krishell Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg har 3 maskiner i huset. en gammel 1333 som jeg har brukt til spilling før, den står nå lang inni skapet mitt og blir brukt som server. (spiller cs med dama) men nå har jeg formatert denne maskina her. og det jeg kurer på er hvordan jeg kan hente ut den cs keyen som er på 1333 inniskapet? jeg vet jeg kan bruke 3333 etc men den som er i skapet er min orginale som jeg bruker på nett. men har mista covetet ect. er hjelpes løs. noen som vet hvor fila med keyen ligger? og hvordan lese key`en? mvh Krishell Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 sjekk registryet Cs med dama faktisk Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Hvor ligger regystry hen da? cs med dama ja. girl_18 @ efnett og Krishell speller som bare det i helgene hehe . men som sakt, hvordan laster jeg over regystry? hvilken mappe? hvilket navn? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Vet ny hl key ikke er dyrt, men trenger penga på ram Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Du kan bruke et program som du kan bytte kode med, der kan du også se den nåværende koden. http://www.home.no/knut-fredrik/keychanger.zip her er den[/code] Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Men problemet er at denne key en er på en annen maskin. ikke no skjerm/ tastatur etc , vil bare ha den ut av maskina over på min. EDIT : ikke ut av maskina men kopiert over Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 du får koble til skjerm og tastatur da, hvis du er desperat nok så gjør du det Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Du aner ikke hvor mye jobb det er. brukte times vis på sette det opp slik det er nå med ventilasjon etc hadde vært fint med en annen måte Lenke til kommentar
damned Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 legg inn vnc på serveren og gå inn i registeret med det! vnc er et remotedesktop prog... http://www.realvnc.com/download.html edit: oj, kåmm på at du må ha tast og skjerm for å legge det inn! er litt trøtt! Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 men får ikke innstalert no helle, eneste mulighet er enten koble til skjerm tastatur som krever mange mange timers arbeid. eller kopiere over regystry. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 eller legg opp en .bat fil så saver helle reg til disk og så kopier du den fila over på pcen og bruke edit. NB: legg den i c:winnttask så auto starten den Lenke til kommentar
atrax Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 - Start regedit.exe fra kjør på start-menyen. - Bla deg frem til [HKEY_CURRENT_USERSoftwareValveHalf-LifeSettings] - Finn frem til en strengverdi som heter 'Key' - Der har du cd-keyen din (uten bindestreker, men de er ikke nødvendige uanz) Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg får ikke starta noen ting , ikke innsalert noe heller. vet dette er idiotisk oppsatt men eneste jeg rakk før skapet blei bygd. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Problemet er løst... rev ned hele skapet Lenke til kommentar
ksnes Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 ...Da er det vel kanskje litt irriterende det jeg sier nå, du kunne ha gått inn i regedit og koblet til registeret på den andre pcen derifra. Regedit>fil>koble til nettverksregister.... Derfor skal jeg selvfølgelig ikke si det.... ooooops Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 *kjørover* Men takk, da vet jeg det til en annen gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå