akristina92 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Hei. Har skaffa meg Halo 3 og tenkte jeg skulle teste ut multiplayeren etter en god runde med singleplayer, men dette multiplayer-systemet er jo helt forferdelig. Jeg skjønner ingenting! Skal jeg på matchmaking? Custom game? Og hva skal jeg derfra? Hjelp! EDIT: For å få meg til å se litt mindre tilbakestående ut, vil jeg føye til at jeg var inne på matchmaking, men jeg fant ingen spillere. EDIT: Nei nå har jeg lett og lett. Skjønner ingenting, jeg. Må man virkelig lage lag med folk man kjenner? Første gangen jeg bruker live skikkelig, og har ingen på vennelista. Endret 3. oktober 2007 av Flaringo Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Du går inn på matchmaking, også velger du enten "ranked match" eller "social match" Under de valga finner du mange game typer, som Lone Wolf: totalt 5 stykker og alle mot alle (ranked) Team Slyer: Totalt 8 stykk og 2 lag med 4 på hver som kriger. Team Dubble: samme som slayer, bare med 2 vs 2 Du finner mye det samme på Social matches også, men da er det ikke ranked, altså historikken din registrers ikke. Du går ikke opp i level, men du får fortsatt rank! Endret 3. oktober 2007 av LordShaft Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 ehh litt feil der da... det er 5 stk i lonewolf.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Men i helvete da (unnskyld språket), dette systemet er jo så ødelagt at jeg blir kvalm. ALLE "modusene" på network-velgingsgreia krever at jeg må ha folk på vennelista mi med Halo 3 for å spillet. Herregud for noe dritt. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 ? Må du ha venner på vennelista di for å få spille online? Det hørtes jævlig snålt ut. Du får jo spilt online alene? Du hooker jo opp med folk rundt om selv om du entrer matchmaking alene!! Matchmaking systemet er faktisk veldig genialt hvis du tenker deg om og gir det en sjangse! Det søker gjennom kampene i ditt skill register! slik at du slipper å møte folk som antagelig er veldig mye bedre enn deg med en gang. Etter hvert som du blir bedre og får høyere skill og rank vil du møte folk med samme nivå som deg og det blir vannskeligere og vannskeligere! "tøffere og tøffere" motstand! Du må kanskje vente litt av og til når du er alene for at det kan være få spillere som er like lavt ranket som deg, men i mine øyner er dette systemet helt topp! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Beklager det jeg sa, men jeg er ufattelig frustrert nå. Får prøve litt mer, noe er vel helt galt. EDIT: Tok team-slayer, funka bra! Takk for hjelpa. Endret 3. oktober 2007 av Flaringo Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 hehe :!: ta deg litt mer tid før du"friker ut" neste gang da Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 er enig at multiplayer oppsett delen i Halo3 er dårlig,COD2,rainbow six,battlefield2 osv er mye bedre sånn sett........selve multiplayer gameplayi halo er strålende da. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Matchmakingsystemet er jo genialt, jeg savner bare litt flere modes å søke i. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ta deg tid til å sjekke hvilke muligheter du har der uten å ta for raske beslutninger. Du trenger ikke venner for å spille halo3 online, men det er gøyest med. Du bare knoter med helt feil settings på Matchmaking. Systemet er kanskje ikke så intuitivt, men det er bra. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Matchmaking funker bra, men custom matches krever hauger med venner som har Halo 3. SKjønner ikke hvorfor de ikke kunne ha laget et vanlig custom match system i tillegg til matchmaking. Endret 4. oktober 2007 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Northland Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Siden man er inne på multiplayer på Halo3.. Hvordan stiger EXP`en din egentlig?! Jeg har spilt en del kamper der jeg har ligget en del overgjennomsnittet. Men jeg har -1 i EXP.. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Siden man er inne på multiplayer på Halo3.. Hvordan stiger EXP`en din egentlig?! Jeg har spilt en del kamper der jeg har ligget en del overgjennomsnittet. Men jeg har -1 i EXP.. 9635909[/snapback] Du får trekk i EXP hvis du quitter fra ranked team slayer feks. Det er for å hindre at folk joiner ranked games, sjekker hvordan opposisjonen er. Hvis motstanderne er for gode så quitter de og prøver på nytt. Var visst et problem i halo2 Endret 4. oktober 2007 av LordjOX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå