husgutt Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ganske tøff denne musikalen :!: http://www.youtube.com/watch?v=ldFCBpTwEGI Lenke til kommentar
axe_puzzle Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 imo er den grusom... helt jævlig Lenke til kommentar
Finnn Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 haha, likte den delen med Zelda :!: Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Retard som hopper :!: poor bastard Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Genialt at enkelte faktisk tør å dumme seg så lodrett ut som de gjør her. Ikke bare gjennspiller de kjente themes fra barndommens glade dager, de tør faktisk å utføre "rollen" som figurene i de og. Gir denne en 9/10 jeg, fordi de faktisk tør. Hvor mange av dere ville turt å gå ut på en scene med så mange mennesker og gjøre noe slikt? Jeg har gjort det, en drøss av ganger så jeg vet jeg tør. Men hvem andre her hadde turt det? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Den var jo bra, da Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Merket en liten feil i den fremføringen. De sier at alle er originalt fra Japan, men de spiller jo Tetris låten som originalt er fra Alexey Pajitnov's Tetris som grangivelig er Russisk. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hehe, ja det stemmer. Utvilket ved russiske romfartslaboratorier, state of the art i sin tid. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Gir denne en 9/10 jeg, fordi de faktisk tør. Hvor mange av dere ville turt å gå ut på en scene med så mange mennesker og gjøre noe slikt? Jeg har gjort det, en drøss av ganger så jeg vet jeg tør. Men hvem andre her hadde turt det? 9635831[/snapback] Tør? Det er jo jobben deira. Dei har jo øvd lenge på den, og framfører sikkert dageleg. I tillegg, dei dummer seg jo ikkje ut! Stikk motsatt, dei lagar show! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 De var meget profesjonelle, og underholdte. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Ganske tøff denne musikalen :!: http://www.youtube.com/watch?v=ldFCBpTwEGI 9629284[/snapback] Morsomt det der, men trakk litt ned at noen av de som skulle synge 2. stemme osv, sang direkte falskt til tider.. Endret 5. oktober 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå