trrunde Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Har en felles epost konto, og når noen sender fra denne vil jeg det skal komme opp [email protected] på vegne av [email protected] har sett andre som har brukt det så vet det skal være mulig å gjøre på en måte. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Send on Behalf 9631787[/snapback] Flott akkuratt hva jeg var ute etter Lenke til kommentar
Franken Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvor finnes denne innstillingen/knappen? Er det Outlook funksjon? Har let etter samme saken, men har ikke et oppsett å teste det på akkurat nå. -F Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvor finnes denne innstillingen/knappen? Er det Outlook funksjon? Har let etter samme saken, men har ikke et oppsett å teste det på akkurat nå. -F 9633324[/snapback] I exchange serveren Lenke til kommentar
Franken Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Vil e-post som blir sendt da også legge deg i "på vegne avs" sendte elementer mappe? Altså, feks "X på vegne av Y". Vil e-post sendt av X legges i Ys sendte elementer mappe? -F Lenke til kommentar
roac Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Vil e-post som blir sendt da også legge deg i "på vegne avs" sendte elementer mappe? Altså, feks "X på vegne av Y". Vil e-post sendt av X legges i Ys sendte elementer mappe? 9647406[/snapback] Nope. Sjekk annen tråd her for den problematikken. Dette er, i mine øyne, både en styrke og en svakhet, mao: Det burde vært konfigurerbart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå