morgan_kane Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 hvordan var det man kunne finne ut hvem som har ringt med skjult nummer? Husker at det var reklame en gang på tv om at man kunne sende melding en plass for å svar på det. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det er bare tull Eneste som kan få tak i den infoen er politiet med rettskjennelse. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 er du sikker? de reklamerte jo på tv om det. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Prat med politiet vis du MÅ vite det. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 er du sikker? de reklamerte jo på tv om det. 9629267[/snapback] Tror nok du har sett syner egentlig.. for å få vite hvem som har ringt med skjult nr. må operatøren inn i sine lister å se hvem du mottok en samtale ifra.. Og eneste måten de har lovt å gi ifra seg slik info er vel med rettslig kjennelse tror jeg.. Så hvordan i huleste skulle en simpel tjeneste ordne det? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 En slik tjeneste er ikke bare teknisk umulig, den ville også være ulovlig. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 ok. da måtte det vell være svindel det eg så på tv. er sånn ca et år siden jeg så det på tv. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det var nok svindel ja! Lenke til kommentar
Teksup Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Er det den reklamen som gikk på tv? "Hvor ukjente nummer får deg til å undre" reklamen? Det var isåfall en reklame for SMS nummeropplysning. Er nummeret skjult når det kommer inn til deg så er det kun politiet som kan finne ut hvem som har ringt mener jeg. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Er det den reklamen som gikk på tv? "Hvor ukjente nummer får deg til å undre" reklamen? Det var isåfall en reklame for SMS nummeropplysning. Er nummeret skjult når det kommer inn til deg så er det kun politiet som kan finne ut hvem som har ringt mener jeg. 9648420[/snapback] husker ikke, det er jo over et år siden jeg så den reklamen på tv... Lenke til kommentar
atLind Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Husker også den reklamen og Teksup har nok rett. Var ikke at du kunne spore opp folk som ringer med skjult nummer, men vist det ringte fra et nummer som var ukjent for deg, mao. en opplysningstjeneste. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 "Hvis ukjente nr får deg til å undre, send tlf til 1900" Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg husker den ja (og ja, det stemmer at dette var en reklame for nummeropplysning). Men det var vell: "Når ukjente anrop får deg til å undre, send tlf til 1900" Lenke til kommentar
Eirikgw Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 hvordan kan jeg se nummer som er "ukjent"? for er Jævli lei av folk som ringe med ukjent!! Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hvis du leser innlegg nummer 2 i denne tråden så har du jo svaret på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Edit: Og der gikk det opp for meg når denne tråden ble laget... Endret 6. februar 2011 av Dummst Lenke til kommentar
belenix Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 "Ukjent" kan også være fra en som bruker Skype Out, da er det jo ikke fra noe telefonnummer man ringer. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 vell, jeg kunne før gå inn på netcom sin side og sjekke hvem som hadde ringt meg.. Da lette jeg bare etter tidspunktet. Problemet der nå er at de har fjernet den muligheten. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Gjelder ikke for Norge, men denne artikkelen fra 2009 kan være halvveis interessant lesing.(men siden dette er en tråd fra 2007 så burde man kanskje bare glemme det) Endret 6. februar 2011 av xaco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå