Tailzo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Jeg og min samboer har hatt stor glede av noen coop / 2 player spill, men noen av dem har vi spilt alt for mye, og vi er ute etter nye. Vi liker best strategi spill, eller rpg slik som phantasy star online: Dette er noe av det vi har prøvd allerede: Sega Saturn Guardian Heroes Gamecube Phantasy Star Online Super Monkey Ball 2 Dreamcast: Powerstone 1 &2 Toy Commander Worms World Party Chu Chu Rocket Nintendo DS: Animal Crossing Pokemon Meteos Big Brain Academy Meteos Playstation 3 Puzzle Fighter HD Warhawk (akkuratt bestilt) Xbox 360 Phantasy Star Universe Gears of War (Vi fant ut at fps ikke var vår ting) XBLA Bomberman Wii Wiisports (kjedelig med bare 2) PC Civilization III / IV Anno 1701 World of Warcraft (ble så innmari lei) Er f.eks excite truck kult 2 player? Og hvor lenge er det morro? Når kommer egentlig Too Human, og er det andre spill som allerede finnes dere anbefaler? Endret 5. oktober 2007 av Tailzo Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Serious Sam I/II er seriøst konge i co-op om du tåler litt fps. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Serious Sam I/II er seriøst konge i co-op om du tåler litt fps. 9629243[/snapback] Får jeg riktig inntrykk av å prøve denne demoen? http://telenor.boonty.com/products/games_264257.html Hvis demoen ikke har 2 player, er spillet 2 co op player i fullversjonen, eller er det bare for nr2? Endret 3. oktober 2007 av Tailzo Lenke til kommentar
eras Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvis du tåler mye fps, leste ikke posten din skjønner du:p men resistance fall of man til ps3:o Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvis du tåler mye fps, leste ikke posten din skjønner du:p men resistance fall of man til ps3:o 9629289[/snapback] Vi er ikke så glade i fps, og jeg prøvde resistance, sorry, ikke min greie. Men takk for tipset. Serious sam demoen var ikke tilgjenglig fikk jeg beskjed om etter å ha kjørt en exe fil jeg lastet ned. Merkelige greier. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 LittleBigPlanet er jo et must når det kommer ut Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 LittleBigPlanet er jo et must når det kommer ut 9629716[/snapback] Lenke til kommentar
skurken Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Anbefaler Guitar Hero. Eneste er at det koster litt med to gitarer. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hva med army of two? Det er lagd for co-op Lenke til kommentar
praystation Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hva med Calling all Cars og Virtual Tennis 3 på PS3? Verdt å sjekke opp Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hva med army of two? Det er lagd for co-op 9633048[/snapback] Virker ikke som de var så veldig fan av FPS Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Gears of War er ikke fps... Lenke til kommentar
eras Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hva med army of two? Det er lagd for co-op 9633048[/snapback] Virker ikke som de var så veldig fan av FPS 9634607[/snapback] når ble army of two fps? det er da third person ?:o Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hva med army of two? Det er lagd for co-op 9633048[/snapback] Virker ikke som de var så veldig fan av FPS 9634607[/snapback] De har bestilt Warhawk som er third person shooter og det er jo army of two også. Så jeg tenkte jeg kunne anbefale det. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Gears of War, Halo 1-3, Army of Two og Kane and Lynch: Dead men. Det er da noen? Splinter Cell: Chaos Theory har vel også litt co-op. Double Agent sin "co-op" derimot er MP mot bots... Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Innenfor strategispill på PC finnes det hopetall av gode spill som kan spilles 2-player - enten mot hverandre eller som allierte - over nett/LAN. Har brukt utallige timer på spill som Starcraft, Warcraft-serien, Command & Conquer-serien, Age of Empires-serien og StarCraft. Hvis du likte Gunstar Heroes (som forøvrig ble utgitt på Sega MegaDrive og GameGear, ikke Saturn) er Super Probotector/Contra III å anbefale. Det finnes til Super Nintendo og VC på Wii. Ellers er kanskje det beste co-op-spillet jeg har vært borti Zelda: Four Swords Adventures. Det er dog en høy inngangsbilett, da man trenger hver sin GBA og GBA-GC-kabel for å spille multiplayer. Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 baldurs gate 2 til xbox/ps2 Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Hva med Calling all Cars og Virtual Tennis 3 på PS3? Verdt å sjekke opp 9633486[/snapback] Jeg har Calling all Cars, og jeg har demoen av Virtua Tennis. Ingen av disse imponerte min kjære noe særlig. Angående fps, vi liker vanligvis ikke fps, eller skytespill. Warhawk var overaskende artigt, selvom jeg bestilte det mest pga headset. (Fin pris jeg fant for US version av spillet + headset.) Tusen takk for alle forslag uansett! Strategy spill på PC er det en del av, men ingen har hittil fenget oss som civilization serien. Ang. Guitar Hero, vi vurderer å kjøpe både singstar og rockband når det kommer. Føles ut som de fleste er mer gira på Rock band enn guitar hero. Og singstar er greit som partyspill. (Jeg har spilt det hos andre.) Når det gjelder Gunstar Heroes, var jeg nok litt trøtt når jeg skrev. Jeg mente selfølgelig det beste 2d beat em up spillet noensinne, guardian heroes. For et fantastiskt spill! Jeg har det ennå. Det vil jeg anbefale til alle som kan få kloa i en sega saturn. Endret 5. oktober 2007 av Tailzo Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Marvel: Ultimate Alliance. Har bare såvidt prøvd det selv, men det virket som et godt toplayerspill- Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Halo 3 har jo 4 players Co-op, langt bedre og gjør den vanskeligeste graden enkel og gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå