Gå til innhold

2 player og co op spill: Jeg etterlyser flere!

Tailzo

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer har hatt stor glede av noen coop / 2 player spill, men noen av dem har vi spilt alt for mye, og vi er ute etter nye. Vi liker best strategi spill, eller rpg slik som phantasy star online:

Dette er noe av det vi har prøvd allerede:

Sega Saturn

Guardian Heroes

Gamecube

Phantasy Star Online

Super Monkey Ball 2

Dreamcast:

Powerstone 1 &2

Toy Commander

Worms World Party

Chu Chu Rocket

Nintendo DS:

Animal Crossing

Pokemon

Meteos

Big Brain Academy

Meteos

Playstation 3

Puzzle Fighter HD

Warhawk (akkuratt bestilt)

Xbox 360

Phantasy Star Universe

Gears of War (Vi fant ut at fps ikke var vår ting)

XBLA Bomberman

Wii

Wiisports (kjedelig med bare 2)

PC

Civilization III / IV

Anno 1701

World of Warcraft (ble så innmari lei)

Er f.eks excite truck kult 2 player? Og hvor lenge er det morro? Når kommer egentlig Too Human, og er det andre spill som allerede finnes dere anbefaler?

Endret av Tailzo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du tåler mye fps, leste ikke posten din skjønner du:p

men resistance fall of man til ps3:o

9629289[/snapback]

Vi er ikke så glade i fps, og jeg prøvde resistance, sorry, ikke min greie. Men takk for tipset. Serious sam demoen var ikke tilgjenglig fikk jeg beskjed om etter å ha kjørt en exe fil jeg lastet ned. Merkelige greier.

Lenke til kommentar

Innenfor strategispill på PC finnes det hopetall av gode spill som kan spilles 2-player - enten mot hverandre eller som allierte - over nett/LAN. Har brukt utallige timer på spill som Starcraft, Warcraft-serien, Command & Conquer-serien, Age of Empires-serien og StarCraft.

Hvis du likte Gunstar Heroes (som forøvrig ble utgitt på Sega MegaDrive og GameGear, ikke Saturn) er Super Probotector/Contra III å anbefale. Det finnes til Super Nintendo og VC på Wii.

Ellers er kanskje det beste co-op-spillet jeg har vært borti Zelda: Four Swords Adventures. Det er dog en høy inngangsbilett, da man trenger hver sin GBA og GBA-GC-kabel for å spille multiplayer.

Lenke til kommentar
Hva med Calling all Cars og Virtual Tennis 3 på PS3? Verdt å sjekke opp

9633486[/snapback]

Jeg har Calling all Cars, og jeg har demoen av Virtua Tennis. Ingen av disse imponerte min kjære noe særlig.

Angående fps, vi liker vanligvis ikke fps, eller skytespill. Warhawk var overaskende artigt, selvom jeg bestilte det mest pga headset. (Fin pris jeg fant for US version av spillet + headset.) Tusen takk for alle forslag uansett! Strategy spill på PC er det en del av, men ingen har hittil fenget oss som civilization serien.

Ang. Guitar Hero, vi vurderer å kjøpe både singstar og rockband når det kommer. Føles ut som de fleste er mer gira på Rock band enn guitar hero. Og singstar er greit som partyspill. (Jeg har spilt det hos andre.)

Når det gjelder Gunstar Heroes, var jeg nok litt trøtt når jeg skrev. Jeg mente selfølgelig det beste 2d beat em up spillet noensinne, guardian heroes. For et fantastiskt spill! Jeg har det ennå. Det vil jeg anbefale til alle som kan få kloa i en sega saturn.

Endret av Tailzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...