ekwathne Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Gjøre bedre arbeid på skolen blir mitt mål. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Mine mål: - Legge meg tidligere på kvelden når det er skole og/eller jobb dagen etter. - Begynne med leksene tidligere på dagen. - Gjøre alle lekser til riktig tid. - Øve til prøver. - Bli smartere. - Spise sunnere. - Huske hva jeg faktisk har gjort etter hver eneste fest jeg er på. -.- Hmm... Ja. Det var noen ihvertfall, og omtrent alle er skolerelaterte. Så får vi se om jeg greier å oppfylle målene mine, da. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 den siste blir nok vansklig:p Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Fullføre følgende titler på N64 før vinteren: Banjo Kazooie Banjo Tooie Donkey Kong Goldeneye Perfect Dark Zelda OOT Zelda MM 9632798[/snapback] Det der er jo en helt fantastisk samlig av noen av de beste spillene lagd av Nintendo Mange timer med moro det der. . . Mine mål: Komme inn i Warhammer Online Beta Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Altså.. Når måla blir så generaliserte dvs. "Eg skal begynne å trene, gjere lekser osv" så er det bortimot umogleg å fullføre dei. Start heller med meir direkte mål, eksempel: - I morgon skal eg jogge i 20 minuttar. - På laurdag skal eg ikkje drikke så mykje at eg ikkje hugsar noko. - På onsdag skal eg gjere frå. xx til xx nummer i matten. Sett f.eks. eit nytt mål til dagen mens du skal fullføre alle måla du har satt tideligare i løpet av den fristen du sjølv har satt.. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Altså.. Når måla blir så generaliserte dvs. "Eg skal begynne å trene, gjere lekser osv" så er det bortimot umogleg å fullføre dei. Start heller med meir direkte mål, eksempel: - I morgon skal eg jogge i 20 minuttar. - På laurdag skal eg ikkje drikke så mykje at eg ikkje hugsar noko. - På onsdag skal eg gjere frå. xx til xx nummer i matten. Sett f.eks. eit nytt mål til dagen mens du skal fullføre alle måla du har satt tideligare i løpet av den fristen du sjølv har satt.. 9638644[/snapback] God ide, smart. Så langt har eg klart alle mine mål, men har jo ferie også no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Være borte fra datamaskinen minst 20 min hver dag. I våken tilstand Endret 6. oktober 2007 av Slettet-aNZFa3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå