superninja Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Poenget her er at du skal sette deg mål så skal du også fullføre måla du har sett deg. Det kan være alt frå å trene, ete frukost, gjere lekser, være snillare, besøke familien meir, osv. Her kan vi også motivere kvarandre, og hjelpe kvarandre til å nå måla vi har sett oss. Husk at du må begynne i det små, med enkle ting, ikkje gå for verdensfred med ein gang. Mine mål: Ete frukost, gjere lekser, legge meg tidligare. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Aldri sette meg skikkelig inn i nynorsk, way2fancy4me Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Mine mål: Spare penger Gjøre lekser for svarte ! Lenke til kommentar
Dudelidude Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg vil begynne å: Trene mer. Sitte mindre forran den forbaska skjermen (L). Legge meg tidliger. Ikke ha et så stort forbruk som nå Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Bli flinkere med penger! Men det er jo umulig! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Få mer penger, finne billige datarelaterte tilbud, være et bedre menneske og få flere venner? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg liker å gjøre ting for andre, men skal prøve å gjøre enda flere koselige snille ting til folk i hverdagen. Jeg vil også prøve å spare opp litt mer penger. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg vil begynne å: Trene mer, sitte mindre foran pc-skjermen og legge meg tidligere. Begynne å ta skolearbeidet seriøst igjen. Jeg mista helt motet når jeg begynte i 10ende Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Jeg vil: I første omgang få meg en jobb og få slutt på dagdriverlivet. Kanskje prøve å bli mer sosial også. Endret 3. oktober 2007 av Lefse Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Skal stå opp tidlig i morra. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Skal stå opp tidlig i morra. 9631387[/snapback] Det skal ikke jeg Faen altså! Jeg har allerede faila på den ene greia mi: Å legge seg tidligere Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Metalheart, gjør som meg.. forsøk å stå opp tidlig. Da legger du deg tidligere . Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Fullføre følgende titler på N64 før vinteren: Banjo Kazooie Banjo Tooie Donkey Kong Goldeneye Perfect Dark Zelda OOT Zelda MM Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Fullføre følgende titler på N64 før vinteren: Banjo Kazooie Banjo Tooie Donkey Kong Goldeneye Perfect Dark Zelda OOT Zelda MM 9632798[/snapback] Oi Hardcore gaming ftw Jeg sliter noe jævlig med Banjo Kazooie. Det er vanskelig spill. Holder også på med Super Mario 64 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Slutte å røyke/snuse.. mindre festing i ukedagene Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Oi Hardcore gaming ftw Jeg sliter noe jævlig med Banjo Kazooie. Det er vanskelig spill. Holder også på med Super Mario 64 9632974[/snapback] Ah, runnet Banjo Kazooie sånn 10 ganger. Sistebrettet (treet) er Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har blitt flinkere den siste tiden altså. Jobber mye etter skolen, kjøper tinga mine selv og trives, for det gir en god følelse. Er også bedre konsentrert på skolen, men det har mye med at jeg digger mesteparten av det vi driver med på media. Har vel fortsatt litt å gå på angående treninga, da jeg har merka en nedgang for å si det sånn etter at jeg for et år siden slutta med fotball etter 9 år med det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Mine mål er å slutte å røyke, gjøre en bedre innsats på skolen, slutte å bite negler (vet ikke om det gjør meg til et bedre menneske, men det kan jo være), gidde å ordne håret mitt om morgenen (da fremstår jeg kanskje som et bedre menneske ihvertfall) og bli en bedre kjæreste ved å vise henne at jeg bryr meg om henne oftere. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 mine mål er: -trene mer -få grønt kort -slutte å bruke 50,- hvert storefri på rimi, gå ned til 20-30? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Få bedre karakterer. Bli mindre spydig mot inkompotente lærere. Oi. Kansje de henger ihop? Oh well. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå