Gå til innhold

Bli eit nytt og bedre menneske!

superninja

Anbefalte innlegg

Poenget her er at du skal sette deg mål så skal du også fullføre måla du har sett deg. Det kan være alt frå å trene, ete frukost, gjere lekser, være snillare, besøke familien meir, osv.

Her kan vi også motivere kvarandre, og hjelpe kvarandre til å nå måla vi har sett oss.

Husk at du må begynne i det små, med enkle ting, ikkje gå for verdensfred med ein gang. :p

Mine mål: Ete frukost, gjere lekser, legge meg tidligare.

:woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har blitt flinkere den siste tiden altså. :)

Jobber mye etter skolen, kjøper tinga mine selv og trives, for det gir en god følelse. Er også bedre konsentrert på skolen, men det har mye med at jeg digger mesteparten av det vi driver med på media. Har vel fortsatt litt å gå på angående treninga, da jeg har merka en nedgang for å si det sånn etter at jeg for et år siden slutta med fotball etter 9 år med det. :p

Lenke til kommentar

Mine mål er å slutte å røyke, gjøre en bedre innsats på skolen, slutte å bite negler (vet ikke om det gjør meg til et bedre menneske, men det kan jo være), gidde å ordne håret mitt om morgenen (da fremstår jeg kanskje som et bedre menneske ihvertfall) og bli en bedre kjæreste ved å vise henne at jeg bryr meg om henne oftere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...