odals_kim Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 fikk HK idag, men så kalrt har han som sendte det tatt av northbrigde kjøleren og da sitter jeg i klemma. bor slik til at å få kjøpt det her oppe er håpløst og vil egentlig ikke vente i evigheter på en. Har passiv kjøler og pasta, men hvordan feste den? kan man bruke et par dråper superlim i kantene eller blir dette bare tull. har ikke vært borti dette problemet tidligere dessverre. Noen som kan hjelpe? PS: det er feste hull der men har ingen kjøler som virker, kun en passiv ribbe Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg ville ha prøvd med å surre med hyssing/strips og se hva som skjer. Rugg litt på den etterpå for å forsikre at den sitter, og pass på at den har kontakt med hele kjernen. Superlim funker ikke. Kjøleren har kun direkte kontakt med kjernen, og den skal du IKKE lime på. Uansett er det jo praktisk å kunne ta av kjøleren også.. Lenke til kommentar
odals_kim Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg ville ha prøvd med å surre med hyssing/strips og se hva som skjer. Rugg litt på den etterpå for å forsikre at den sitter, og pass på at den har kontakt med hele kjernen. Superlim funker ikke. Kjøleren har kun direkte kontakt med kjernen, og den skal du IKKE lime på. Uansett er det jo praktisk å kunne ta av kjøleren også.. 9629613[/snapback] jeg har RAM kjøle teip (noe som fulgte med GPU kjøleren min, er for å feste kjøling på ram brikker) kan jeg bruke dette?? dette med hyssing etc fungerte rimelig dårlig. Det jeg snakker om er dobbelsideg 3M teip, usikker på om denne er varmeledende, men burde være det da den er beregnet for å feste passiv kjøling til RAM brikker. Noen som har svar til meg her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå