Mala Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Har opparbeidet ein viss skepsis til spillet det siste halvåret, men eg følger med baki i kulissene i håp om at ting skal fikses før lansering. Om det blir kjøp på dagen er litt usikkert slik det ligger ann no da. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Bare for å slenge det ut.. og for å se om jeg får rett når tiden kommer, så tipper jeg at Gamer.no gir spillet en karakter 7, når omtalen er ferdigskrevet.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg lever i troa på at de fikser freeruninga og AIen til spillet kommer ut jeg altså, ellers kan dette bli ganske kjedelig rett og slett. Men tror det blir bra til slutt som sagt. Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 men kommer 1.kvartal 2008? trodde det kom i midten av November jeg! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 men kommer 1.kvartal 2008? trodde det kom i midten av November jeg! 9631670[/snapback] Til PC er det utsatt til utpå nyåret en gang, til resten kommer det i midten av november. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Får håpe det eventuelt blir støtte for mods og at the community kanskje får lov til å endre litt på AIen. Det blir jo sikkert bra likevel, men kritiske gamere sitter og pirker etter ting uansett. Det har bare blitt sånn og da har de kanskje ikke råd til å drite på leggen med såpass elementære features som AI. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har på følelsen at dette spillet ikke blir like bra som alle forventer at det skal være. Denne sniktitten viste på ingen måte at spillet er dårlig, men sitter igjen med en lunken følelse etter av spillet etter å ha lest den. Game Reactor sin sniktitt av spillet ga beskrivelse av et skikkelig elendig spill. Spillet burde gå gull senest om 2 uker, så hvor lang tid har de egentlig til å gjøre forbedringer? Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 En velskrevet artikkel Hmm, blir faktisk mer og mer skeptisk til denne tittelen. Liker ikke hvordan AIen ser ut til å bli. Nytter ikke å skryte av AI når det ligger 15 lik strødd i en bakgata og folk fortsetter å gå dit! "Hmm, her var det fint! Her skal jeg gå tenker jeg!" Lolz 9629426[/snapback] I år 1191 var lik helt vanlig for folk - det var jo krig, og mange døde som følge av krigsskader. I tillegg henrettet de jo kriminelle og krigsfanger på løpende bånd - og disse henrettelsene var nesten som 17. mai for folket, for de samlet seg rundt podiene der folk ble drept, og jublet når f.eks. et hode ble kuttet av. Syke greier /quit historieleksjon Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Jo, men når det står en assassin der med et sverd i hånden og 15 lik strødd rundt han, så hadde ihvertfall ikke jeg gått inn den bakgata! Endret 4. oktober 2007 av Kenny Bones Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hehehehe Nei, sant nok, tror jeg også ville unngått den bakgata:p Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Meget bra skrevet artikkel! Har selv gått og gledet meg stort til denne tittelen. En av "årets" titler ved siden av GTA IV og SKATE. Jeg la også merke til, med bekymring, av diverse spillvideoer at Altairs hopp og sprett på bygninger o.l. virket noe lett. Hadde dog håpet at dette kunne tilskrives spilleren som styrte Altair men det virker ikke som det gjør det... Og jeg har liten tro på at dette er noe som skal endres drastiskt til release. Men men, jeg har ennå ikke spilt spillet og jeg storgleder meg tross i siste tids negative bemerkninger (hvordan parkour delen fungerer + dårlig AI) Det er nesten så jeg har følelsen av å ha spilt dette spillet FØR jeg får spilt det Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jade Raymond bekrefter at det ikke vil komme en demo av Assassins Creed Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Bra artikkel! Slik som det var i denne versjonen, kunne man i praksis spist en brødblings med venstre hånd mens man løp fra vaktene. Den der var litt artig, synes jeg :!: Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jade Raymond bekrefter at det ikke vil komme en demo av Assassins Creed 9636637[/snapback] Hvor hun i samme intervju så og si bekrefter en oppfølger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ja det har vel lenge vert snakk om ein trilogi? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Trodde spillet var utsatt til neste år for alle platformer jeg... Jaja. Får håpe de fikser de som var nevnt her, alt det krever er jo at ubisoft ikke presser dem til lansering og gir dem litt mer tid siden dette ikke virker som det vanskeligste å fikse i verden. Bra artikkel forresten, vanligvis pleier ikke previews å gi meg nok informasjon om hva personen syntes om spillet, men dette var bra. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det med løpinga er ihvertfall en ting som har vært sånn lenge, alt du gjør er å styre med ene spaken der du vil han skal løpe/klatre/hoppe, du gjør faktisk ikke mye selv... Blir ikke så veldig spennende da, og alt for enkelt. Legg til at combat ser idiotisk ut sånn som det er nå - med tanke på at fiendene bare venter med å angripe deg, istedenfor å kaste deg over deg alle mann samtidig - så er det vel ikke så mye igjen som tiltaler her. Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 noen som vet hvilke butikker som kommer til å selge limited edition av assassins creed som kommer 9. november? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg