MrL Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Sitter nå å vurderer å kjøpe en Maxtor 500 gb eller en My book 500 gb. Ikke se på stedet jeg kjøper, eller pris, fordi jeg får begge to til to helt andre priser. Men kan si at jeg får Maxtor'en til et par hundre lapper billigere enn my booken, men my booken er bedre(?), så er det verdt de ekstra penga? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vel, jeg ville ikke valgt Maxtor grunnet levetid og stabilitet. WD er verd de ekstra pengene. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Vel, jeg ville ikke valgt Maxtor grunnet levetid og stabilitet. WD er verd de ekstra pengene. 9628984[/snapback] Hmm..fært da vanskelig dette skulle være da , eneste som er "dumt" at jeg får maxtoren til en bedre pris enn noen annen 500 gb harddisk.. Endret 3. oktober 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
KAS Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vel, jeg ville ikke valgt Maxtor grunnet levetid og stabilitet. WD er verd de ekstra pengene. 9628984[/snapback] Hmm..fært da vanskelig dette skulle være da , eneste som er "dumt" at jeg får maxtoren til en bedre pris enn noen annen 500 gb harddisk.. 9629009[/snapback] Og det er det da også en grunn til. Du får hva du betaler for, for å si det sånn. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Vel, jeg ville ikke valgt Maxtor grunnet levetid og stabilitet. WD er verd de ekstra pengene. 9628984[/snapback] Hmm..fært da vanskelig dette skulle være da , eneste som er "dumt" at jeg får maxtoren til en bedre pris enn noen annen 500 gb harddisk.. 9629009[/snapback] Og det er det da også en grunn til. Du får hva du betaler for, for å si det sånn. 9630701[/snapback] Nå er er begge på lik pris der jeg skal kjøpe(jobber), men det er sykt mye bedre rabatt på den Maxtor hardisken..derfor er jeg forsatt i tvil.. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Av egne erfaringer ville jeg valgt Western Digital. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det er ikke noe å lure på. Maxtor er drit. Bare søk på Maxtor her på forumet og se hva du får opp. Det er ikke uten grunn at vi ville betalt mer for noe annet. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Hmm okei tror dere har overbevist meg. Må skjekke hva jeg får den My booken for først, grunnen til at jeg i hele tatt skulle ha var vel jo egentlig fordi det var så billig..men nå ble det dyrt igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå