Gå til innhold

Spille DVD film med Windows Media Player 11

pjrambo

Anbefalte innlegg

Hva må jeg gjøre for å få spillt av mine kjøpte DVD fil mer med Windows Media Player 11 ?

Har prøvd en 4-5 filmer nå, men ingen av de kan spilles av. Det eneste som skjer er at jeg får ca 5 sec med lyd ( ikke noe bilde ) og så er skjermen svart

Er det ikke denne mediaspilleren som skal være så bra :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
www.videolan.org

9628781[/snapback]

Nå var det jo ikke akkurat det at jeg IKKE fikk spillt av filmene som var problemet da :) Har jo en del andre program som fungerer utmerket.

Men syns jo det er dårlig av Microsoft å ikke lage en Media Spiller som fungerer 100 %, uten at en er nødt til å laste ned ekstra programmer. Denne indows Media Player 11 skulle jo være SÅÅååå bra :thumbdown:

Lenke til kommentar
MP11 funker helt glimrende her. Last ned denne, å slenge den inn, så kommer du aldri til å få codec problemer igjen.

K-Lite Mega Codec

9629140[/snapback]

Nå har jeg innstallert denne K_Lite "saken", men jeg får fortsatt ikke spillt av DVD filmene med Windows Media Player 11.

Derimot får jeg nå opp ett valg om å spille av i Media Player Classic, og det fungerer.

Har en del filmer på PC-en som jeg har lastet ned fra nettet, og disse er det ingen problemer med å få avspillt med Media Player 11.

Vel, jeg får vel bare bruke de programmene jeg har, og "drite" i WMP 11 :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...