Ihasabucket Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) ok forrige tråde ble litt for useriøs.. men det var så lett å kritisere muslimer på den måten uten ha noen konkrete bevis... så jeg måtte bare teste åssen det var, jaja. Jeg syntes media framstiller muslimer på feil måte.. ------------------------------------------------- Det er like stor sansynglighet for å se en fredlig muslim på tv som det er å se to homoseksuelle menn kysse. det finnes mye av det, men det vises ikke Endret 3. oktober 2007 av Diskutermann Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Muslimske homsemenn som kysser på TV ser man heller ikke mye av. Merkelig det der. Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 det blir vel det samme som å se to homoseksuelle kysse Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg synes vi skal få litt heftig muslimsk guttemoro inn i denne tråden :-D Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har sett mange fredelige muslimer på TV. Migrapolis! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Muslimske menn skal ha seksuell erfaring når de gifter seg, men jentene blir meget strengt overvåket. Do the math! ;-) Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Muslimske menn skal ha seksuell erfaring når de gifter seg, men jentene blir meget strengt overvåket. Do the math! ;-) 9629216[/snapback] Seriøst? Hvor står det at mennene skal ha seksuell erfaring før ekteskapet? Jeg trodde at både mann og kvinne skulle bli steinet hvis de hadde sex utenom ekteskapet jeg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Joda. Var en stygg liten sak om akkurat utenomekteskapelig sex i Iran der både mannen og dama ble steinet. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Seriøst? Flere muslimer har uavhengig fortalt meg samme historie. I muslimske land hvor jentene blir strengt voktet er det vanlig at menn debuterer seksuelt sammen med andre menn. De ser ikke den som tar en annen mann bakfra som homoseksuell, men den som ble tatt bakfra blir stemplet som en homoseksuell. De som blir stemplet som homoseksuelle blir utnyttet av mange og blir sett veldig ned på. Det er ikke akseptert at de fortsetter etter at de blir gift. Endret 3. oktober 2007 av robertaas Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Tråder i politikk og samfunn skal ifølge reglene for posting her (se den fine boksen som heter "Regler for posting på PRS - Les før du poster") ha et klart emne for diskusjon. Det har ikke denne. Derfor griper de som svarer anledningen til å henger seg opp i sammenligningen snarere enn det jeg antar er tema. (Medias ensidige vinkling på de negative sidene ved muslimsk innvandring.) Trådstarter bes prøve nok en gang. Definer problemstillingen i emnetittel ("Muslimer i Norge" sier ikke mye) og i førsteposten, og still et nogenlunde konkret spørsmål til diskusjon. Problemstillingen må gjerne være muslimer og homofili hvis det mot formodning faktisk var det trådstarter ønsket vi skulle diskutere, i så fall skal vi flytte over svarene fra denne tråden til den nye. Spørsmål og reaksjoner tas som vanlig på PM. Geir Endret 4. oktober 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg