The Prodigy Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 hei, Jeg er ny i mac verden, kjøpte macbook for noen mnd siden, pga musikk innspilling. testet ut garageband 3, som fulgte med maskin. nu vil jeg oppgradere til den siste versjon før jeg kjøper Apple Logic studio. Jeg har liggende endel garageband projects med den gamle versjon alstå 3 på min maskin, disse projectene er ikke ferdig komponert/redigert. Hvis jeg oppgraderer til den siste versjon av garageband, vil jeg kunne aksessere de gamle projectene med tilhørende lydfiler og innebygd instrument..? eller blir disse mistet..? Disse instrumentene som er i garageband3 er de også i garageband8..? vil "instrumentene"/lyd til garageband3 være der etter opgradering.? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Regner med at du mener GarageBand '08, ikke GarageBand 8, for den versjonen som er med i iLife '08 er versjon 4.1 av GarageBand. Uansett er det ikke noe problem å åpne gamle GarageBand-prosjekter i GarageBand '08, da det er bakoverkompatibelt med gamle filer, i motsetning til iMovie '08. Lenke til kommentar
The Prodigy Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei, ja mener ilife 08 versjon. Men jeg hører at instrumentene som fantes på garageband3 ikke er i 08 versjon..Stemmer det..? For jeg har prosjekter i garageband3 med innspilte lyd fra garageband3 bibliotek, vil jeg kunne aksessere disse lyd filene..? Lenke til kommentar
The Prodigy Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvis jeg oppgraderer til ilife08 verjon kan jeg så avinstallere 08 versjon og ha den eldre versjon som kom med maskin..? Hvis jeg ikke husker feil, så har jeg ikke cd til den gamle versjon..... Hvordan skal jeg "nedgradere" ilife..? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det gjør du så lett som at du setter inn Tiger installasjonsCD-en, og velger å installere iLife på nytt. Da skal du få 06 i stedet for 08 hvis det var 06 du hadde på maskinen fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå