varmit Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Skal den neste uken kjøre mye buss, og trenger tips til filmer jeg kan se underveis. Er glad i action/thriller, og filmer som f.eks shooter og Jason Bourne er kjekke. Noen tips? Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Collateral er en god thriller synes jeg. Du kan jo kanskje se Mission Impossible filmene også Lenke til kommentar
varmit Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Skal sjekke det Litt komedie/ drama i kombinasjon med overnevnte går også fint! Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hot Fuzz eller Beverly Hills Cop... Lenke til kommentar
varmit Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Takk for tips! Driver nå og får tak i( som det så fint kan kalles) Die Hard-filmene og den nye Jason Bourne filmen. Gleder meg til det er ferdig. Skal sjekke de nyere nevnte. Noen som kan navnene på de forskjellige Die Hard filmene? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 15 Minutes er en av mine favoritter. Anbefales på det aller sterkeste! Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Die Hard, Die Harder, Die Hard With A venga... vang... I New York og Live Free or Die Hard. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Lethal Weapon filmene er jo ikke å forakte. Av nyere filmer er Crank ganske bra. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Skal sjekke det Litt komedie/ drama i kombinasjon med overnevnte går også fint! 9628958[/snapback] Da er Dødelig Våpen filmene, alle 4, midt i blinken Transporter filmene er også verdt å nevne, selv om det ikke er så mye drama i disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå