Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

begynner å bli griselei av internettet

Anbefalte innlegg

har store problemer med lagg i dag. noen som har samme problemer?? har adsl telenor

Bærum.

OBS OBS OBS: jeg vil ikke ha svar av dere med andre leverandører da tråden lett blir seende slik ut

NNNNEEEXXGENETELLL RRUUULLLEEERRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter selv på vdsl linje fra telenor som har hatt STORE problemer i en uke nå. Trodde det var Telenor som hadde problemer med hastighetsøkningen til prosjektet, men heldigvis så er jeg ikke den eneste med problemer. Har feilsøkt routeren i flere timer for å finne problemet, siden Telenor sa at alt var fint hos dem...Hvor mange her på forumet sliter med størsteparten av websidene? Nedlastning går fint når den først setter i gang, men e-mail og surfing funker dårlig :(

Lenke til kommentar

Jeg pratet med Telenor support i gaar, da jeg har hatt problem med aa naa mange servere, spesielt til utlandet, men ogsaa faatt mye packet loss til diverse norske servere (bl.a. www.sol.no).

Support var klar over problemet, men hevdet at det ikke var hos dem feilen laa, men derimot hos en av underleverandoerene.

Jeg har ADSL fra Telenor, men har hoert at disse problemene ogsaa gjelder for ISDN kunder hos Telenor.

Lenke til kommentar

dette er utrolig kjedelig. Man får ikke surfet på de beste sidene og nedlastning går i sneglefart. For vennen min har dette vart i over 3 uker. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Hvis de ikke klarer å fikse dette problemet, råder jeg vennen min og andre her på hw.no som har problemer å kreve prisavslag. >Du får jo ikke det du betaler for! :evil:

Lenke til kommentar

Rart men, har Nye Online ADSL, får over 700k bit linje.

Laster ned 70-90kbit. Har aldri hatt fartproblemer eller ikke kommet inn på sider. Aldri vært nede, har kun hatt det i 2 måneder.

Skal bytte til NGT neste år når kontrakten min går ut :woot:

Skal ikke klage på telenor, utenom at de har 1GB sperre :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...