FaintedGhost Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 har store problemer med lagg i dag. noen som har samme problemer?? har adsl telenor Bærum. OBS OBS OBS: jeg vil ikke ha svar av dere med andre leverandører da tråden lett blir seende slik ut NNNNEEEXXGENETELLL RRUUULLLEEERRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.. Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 det skrives nextgentel Lenke til kommentar
CD Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Telenor har siden Tirsdag hatt problemer med utenlandslinjen Lenke til kommentar
Sator Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg har hatt konstant problem med Telenors ADSL i over en uke nå. Web sider både lagger og vil ikke vises nesten hele tiden. Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Ja! Jeg har også problemer med min kabel linje fra telenor avidi... tror det mest er utenlands servere... Å GRU så irriterende det er! Men det forekommer ikke på noen måte under spilling eller nedlasting... må vel kun være http serveren som har problemer.... Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Og jeg som bare trudde det var noe gale med ruteren min..... Lenke til kommentar
Stressles Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Sitter selv på vdsl linje fra telenor som har hatt STORE problemer i en uke nå. Trodde det var Telenor som hadde problemer med hastighetsøkningen til prosjektet, men heldigvis så er jeg ikke den eneste med problemer. Har feilsøkt routeren i flere timer for å finne problemet, siden Telenor sa at alt var fint hos dem...Hvor mange her på forumet sliter med størsteparten av websidene? Nedlastning går fint når den først setter i gang, men e-mail og surfing funker dårlig Lenke til kommentar
xbit Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg pratet med Telenor support i gaar, da jeg har hatt problem med aa naa mange servere, spesielt til utlandet, men ogsaa faatt mye packet loss til diverse norske servere (bl.a. www.sol.no). Support var klar over problemet, men hevdet at det ikke var hos dem feilen laa, men derimot hos en av underleverandoerene. Jeg har ADSL fra Telenor, men har hoert at disse problemene ogsaa gjelder for ISDN kunder hos Telenor. Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 NNNNEEEXXGENETELLL RRUUULLLEEERRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.. "nextgentel ruler!" Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Telenor har siden Tirsdag hatt problemer med utenlandslinjen igjen :-? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 dette er utrolig kjedelig. Man får ikke surfet på de beste sidene og nedlastning går i sneglefart. For vennen min har dette vart i over 3 uker. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Hvis de ikke klarer å fikse dette problemet, råder jeg vennen min og andre her på hw.no som har problemer å kreve prisavslag. >Du får jo ikke det du betaler for! Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 jeg får telenor ADSL'n min gratis! Ellers hadde jeg vel holdt meg langt unna.. Har heller ikke hatt noen problemer med linja.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Null problemer men linja hopper ut av og til :o Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Rart men, har Nye Online ADSL, får over 700k bit linje. Laster ned 70-90kbit. Har aldri hatt fartproblemer eller ikke kommet inn på sider. Aldri vært nede, har kun hatt det i 2 måneder. Skal bytte til NGT neste år når kontrakten min går ut Skal ikke klage på telenor, utenom at de har 1GB sperre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå