TechFrog Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Aspire 5720Z Har nylig kjøpt denne og er veldig fornøyd. Men er det noen som vet hva et batteri koster til denne maskinen? Har leita litt men fant bare noen adaptere til ca 700,-. Har funnet noen batterier på MPX, men vet ikke om det er rett type, de koster fra 1100,- og opp til ca 1700,-. Er det såpass dyrt med ekstra batteri til bærbar? Det er det eneste jeg har å utsette på maskinen, litt kort batteri-"levetid". ca 1.5-2 timer ved surfing og musikk. Hvor lenge "lever" deres bateri ved enkel bruk? Er det normalt med knappe 2 timer? Også er mousepad`en litt treg innimellom, men de fleste har vel en ekte mus til bærbare i dag. En helt topp mellomklasse-pc til film, surfing og hjemmekos. Har ikke testa den på spill enda (det bruker jeg den stasjonære til), men er det noen som lurer ang denne maskinen så er det bare å spør. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 batterier på laptoper er dyrt ja, fant en som passer til 5520 tror den skal passe til 5720 også koster ca 1600,- http://ps.no/ps.asp?it=113891&mlevel= Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Altitec.no selger batterierr. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 batterier på laptoper er dyrt ja, fant en som passer til 5520 tror den skal passe til 5720 også koster ca 1600,- ------ Makan Jaja, da får det vente. Ingen krise så lenge man holder seg hjemme Omtrent samme pris på Altitec så jeg. Kan for ordens skyld skryte litt av skjermen på denne. Virkelig flott bilde, og med litt widescreen-følelse, selv på en 15.4". Installeringen/oppstart tok ca 45min, den logget seg rett på nett uten noe krøll og alt fungerer utmerket. Så er noen på jakt etter en "fritidspc" så er det iallfall et veldig godt valg. Lenke til kommentar
retry Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 batterier på laptoper er dyrt ja, fant en som passer til 5520 tror den skal passe til 5720 også koster ca 1600,- http://ps.no/ps.asp?it=113891&mlevel= [/quote Kan noen bekrefte om dette stemmer eller ikke? legger merke til at dette er ett 9 cellers batteri. Ser likevel at batteriet ser kosmetisk likt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå