FEAR2 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Har 2 x 250 GB i kabinetten. Finnnes noe kabel/ brue slik at jeg kan slå dem sammen som en harddisk på 500 Gb? Have a nice time Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 du kan raide dem om du har raid kontroller ja, da kan du sette opp som en stor på 500 eller sikkert system at begge disker deler alt, på 250 GB. Du trenger en RAID kontroller, for IDE/SATA alt etter hva du har av harddisker. Lenke til kommentar
CCTSM Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Du kan vel også konvertere begge to til dynamiske disker, å sette de som JBOD eller noe sånt. ø Vær obs på at uansett hva du gjør vil du miste ALL data på diskene. Lenke til kommentar
FEAR2 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei igjen og takk for et rask svar. Har: 2 x Western Digital 250GB S-ATAII 7200 RPM Caviar RAID Edition 16MB cache FDB Hovedkort: Asus P5B-VM DO hovedkort for S775 m-ATX, GbLAN, VGA, SATA-II, DDR2 PCIe Men jeg vet ikke om hoved kortet mitt støtter RAID Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå