Bruktbilen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har en IFL90+, 2.0ghz, 8600M GT 512mb med 4GB ram. Dro på laptopvideo2go for å hente de siste driverene til xp for meg, det var 163.15, måtte også laste ned siste RivaTuner siden de driverene ikke gikk med den eldre versjonen jeg hadde. Her kommer problemet, når jeg skal prøve å klokke opp på noen av dem så resetter de seg bare med en gang jeg trykker apply. Default er på 475/400. Jeg har prøvd å ta ForceDriver på Power user, men det fungerer ikke, så jeg lurer på hva jeg skal gjøre nå. Har også prøvd å bruke den innebygde overklokkingen i XP, men den resetter også seg med en gang. Er det driverene som ikke fungerer, hva gjør jeg feil? Noen andre programmer å anbefale? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Driverne. Har samme problemet som deg med 163 drivere. Anbefaler deg å bruke 162 drivere. Jeg bruker 162.22 nå, og de fungerer strålende. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Driverne. Har samme problemet som deg med 163 drivere.Anbefaler deg å bruke 162 drivere. Jeg bruker 162.22 nå, og de fungerer strålende. Eller prøv de nyeste.163.71 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Har prøvd dem, funker ikke. Stod et sted at det gikk går å overklokke 160-serien, gjør ikke noe egentlig. Har bare installert TM2 driverene, de funker topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå