kimma Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 hei, har en acer aspire 2020WLMi som sliter med bsod når jeg ser/prøver og koble til på trådløse nettverket hjemme, fungerer helt fint på alle andre nettverk, men ikke hjemme. har dlink dir-635 trådløs ruter, den fungere som den skal med 2 andre laptopper på trådløst, og 4 PC-er på kabel. så hva kan være årsaken? acer hadde ikke mange tips, og den kommer rett ifra acer etter diagnose og reinnstalering av windows. hadde vært fint hvis noen hadde noen tips ang. dette Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 prøvd å avinstallere wlan kort/acer sitt program for kontroll av wlan? bruker du wireless zero config eller acer sitt program? Lenke til kommentar
kimma Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 bruker acer sitt program tror jeg, maskinen er nyformatert, var sånn før formatering også. når jeg disabler kortet så virker alt som det skal Lenke til kommentar
Grompen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Søk etter feilmeldinga du får på google. Dette tror jeg er driverfeil, da en kompis hadde samme problemet. Last ned de nyeste, avinstaller de du bruker, legg inn de nye, og reinstaller. Er en komplikasjon ved acer og visse nettverkskort e.l. så vidt jeg fikk med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå