Gå til innhold

Stranglehold: "syke" system specs

Anbefalte innlegg

Testet demoen til John Woo's "Stranglehold", og gikk med en gang til innkjøp av spillet. Fikk det i posten i dag, og så på systemkravene. Tror ikke jeg har sett noen spill med høyere krav før (har ikke sett bakpå alle spill :) )

CPU: Intel Core Due eller bedre, krever altså dobbeltkjerne

Minne: 2 Gb

Skjermkort: Nvidia 7800 eller bedre/X1300 fra ATI, som høres litt rart ut.

Harddisk: Hele 15 Gb. Spillet må jo være enormt stort. Noe traileren også så ut til.

Maskinen min, som fortsatt er relativt kraftig, slet med demoen. Så her må det nok dessverre ofres litt i grafikk nytelse.

Synd jeg ikke har råd til den nye PC-en enda, nå som Crysis også nærmer seg :(

Andre spill som krever noe likt, eller mer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Dere som sier "kjører på fult" er egentlig svært lite hjelpsomt ettersom LCD skjermer (som jeg regner med nesten alle har nå til dags) har total forskjellige "max" oppløysninger...dere bør legge til hvilknen oppløysnign spillet var "kjørt på max" med.

I min meining ivertfall....

Kjøre på max med 800x600 er jo helt anderledes enn 4000x8000 feks....

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd det og kommer neppe til å gjøre det, men jeg synes ikke systemkravene du nevnte er så ille. Verden går fremover, vet du. :whistle: Colin McRae: DiRT og Crysis har jo også saftige systemkrav, for å nevne noen. Unreal Tournament III trenger jo en bra maskin for å kjøre optimalt, og så videre. Det er nok bare å åpne lommeboken og oppgradere snart.

Lenke til kommentar

Øhm, grafikken på dette spillet er elendig, alt er grått og trist( på den demoen jeg kjørte ivertfall). Du kan ikke engang stille grafikken og generelt gir alt intrykk av dårlig konsoll port.

Gameplayet er repetivt, bærer preg av gimmickbruk og du blir lei etter ett kvarter. Massespamming av fiender call of duty style osv osv.

Hvis alle mp3 og bildeteksturer i SOF3 hadde vært i lossless format ville det ha tatt 15gb det og, men ville det gjort det til et bedre spill? Antall gb har ingenting med spillets kvalitet å gjøre.

Lenke til kommentar
Øhm, grafikken på dette spillet er elendig, alt er grått og trist( på den demoen jeg kjørte ivertfall). Du kan ikke engang stille grafikken og generelt gir alt intrykk av dårlig konsoll port.

Gameplayet er repetivt, bærer preg av gimmickbruk og du blir lei etter ett kvarter. Massespamming av fiender call of duty style osv osv.

Hvis alle mp3 og bildeteksturer i SOF3 hadde vært i lossless format ville det ha tatt 15gb det og, men ville det gjort det til et bedre spill? Antall gb har ingenting med spillets kvalitet å gjøre.

Demoen er tragisk iforhold til helespillet. Jeg også hatet demoen, men etter å ha installert hele var det som natt og dag!

At "gameplayet er repetivt" er jo så....men det er jo 99% av ALLE spill som er ute.

Spillet har en temmelig kul stil, og det er morsomt at du kan gjøre ufattelig mye stunts i spillet. Og får karakter over din still å drepe på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...