AndersT2 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Testet demoen til John Woo's "Stranglehold", og gikk med en gang til innkjøp av spillet. Fikk det i posten i dag, og så på systemkravene. Tror ikke jeg har sett noen spill med høyere krav før (har ikke sett bakpå alle spill ) CPU: Intel Core Due eller bedre, krever altså dobbeltkjerne Minne: 2 Gb Skjermkort: Nvidia 7800 eller bedre/X1300 fra ATI, som høres litt rart ut. Harddisk: Hele 15 Gb. Spillet må jo være enormt stort. Noe traileren også så ut til. Maskinen min, som fortsatt er relativt kraftig, slet med demoen. Så her må det nok dessverre ofres litt i grafikk nytelse. Synd jeg ikke har råd til den nye PC-en enda, nå som Crysis også nærmer seg Andre spill som krever noe likt, eller mer? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Tror mange undervurderer spillet her, det er rett og slett helt sykt Det er rimelig svære omgivelser som også er ødeleggbar. Gjennomførte det for noen dager siden, ufattelig bra ! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kravet er ikke pga spillet, (Selv om det bruker Unreal 3.0 motoren), det høye kravet er pga at spillet innerholder HD filmklipp. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Har aldri liv slette så mye på PC-en som jeg måtte da jeg skulle instalere dette spillet (Selvom jeg har 600 gb!) Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Ser at de har lagt CD størrelser på innstallasjons diskene. Hvis det skulle ha kommet på CD så ville det brukt hele 19 disker. Godt vi har DVD Kult de har med HD video. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Noen som har spilt det paa lignende? 6850 4gb 8800gt Glir bra paa beste instillinger? Takk Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg kjørte det fint på fullt med følgende specs: Amd X2 4400+ 2gig Ram 8500GT Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Kjørte det på fullt med E6600 8800GTX 4GB RAM Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Dere som sier "kjører på fult" er egentlig svært lite hjelpsomt ettersom LCD skjermer (som jeg regner med nesten alle har nå til dags) har total forskjellige "max" oppløysninger...dere bør legge til hvilknen oppløysnign spillet var "kjørt på max" med. I min meining ivertfall.... Kjøre på max med 800x600 er jo helt anderledes enn 4000x8000 feks.... Endret 22. desember 2007 av AvidGamer Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 15Gb? :O der sliter jeg, ja.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg har ikke prøvd det og kommer neppe til å gjøre det, men jeg synes ikke systemkravene du nevnte er så ille. Verden går fremover, vet du. Colin McRae: DiRT og Crysis har jo også saftige systemkrav, for å nevne noen. Unreal Tournament III trenger jo en bra maskin for å kjøre optimalt, og så videre. Det er nok bare å åpne lommeboken og oppgradere snart. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Trenger bare nytt skjermkort, jeg, så skal det nok gå bra, tenker jeg.. mitt 8500GT kort vil nok slite litt her. Endret 22. desember 2007 av KexxY Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Øhm, grafikken på dette spillet er elendig, alt er grått og trist( på den demoen jeg kjørte ivertfall). Du kan ikke engang stille grafikken og generelt gir alt intrykk av dårlig konsoll port. Gameplayet er repetivt, bærer preg av gimmickbruk og du blir lei etter ett kvarter. Massespamming av fiender call of duty style osv osv. Hvis alle mp3 og bildeteksturer i SOF3 hadde vært i lossless format ville det ha tatt 15gb det og, men ville det gjort det til et bedre spill? Antall gb har ingenting med spillets kvalitet å gjøre. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Øhm, grafikken på dette spillet er elendig, alt er grått og trist( på den demoen jeg kjørte ivertfall). Du kan ikke engang stille grafikken og generelt gir alt intrykk av dårlig konsoll port. Gameplayet er repetivt, bærer preg av gimmickbruk og du blir lei etter ett kvarter. Massespamming av fiender call of duty style osv osv. Hvis alle mp3 og bildeteksturer i SOF3 hadde vært i lossless format ville det ha tatt 15gb det og, men ville det gjort det til et bedre spill? Antall gb har ingenting med spillets kvalitet å gjøre. Demoen er tragisk iforhold til helespillet. Jeg også hatet demoen, men etter å ha installert hele var det som natt og dag! At "gameplayet er repetivt" er jo så....men det er jo 99% av ALLE spill som er ute. Spillet har en temmelig kul stil, og det er morsomt at du kan gjøre ufattelig mye stunts i spillet. Og får karakter over din still å drepe på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå