MrLuni Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Må ha meg trådløs mottaker til 360, men den originale koseter rundt 800.. Går det ann å bruke en vanlig usb trådløs mottaker? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Så vidt jeg vet fungerer bare den originale på 360 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Du vil nok finne den til under 800,-. Men dersom du har muligheter for det kan du jo sjekke Ebay etc. Mye fine priser der tror eg. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 fant ut at jeg kunne koble laptop til den så få trådløst Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ja det funker heilt flott, men du vil kanskje få problemer med oppkoblingen, at NAT ender på STRICT etc. Har du testet oppkoblingen? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Ja funker helt fint gjennom laptoppen Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Fikk Sånn NAT problem nå.. Ka kan gjørest for å fixe den tingen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå