Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Bank som tillater uttak for Skandiabank-kunder?

Oldboy Jenny

Anbefalte innlegg

Hvilke bevis har du egentlig for det? Det blir tross alt ord mot ord, og jeg vil ikke tro at du kommer spesielt langt.

Det er ord mot ord hvis man har betalt kontant, men hvis man har overført pengene fra sin konto til selgers har man et bevis på at man har betalt som ikke er mulig å forfalske. Har man i tillegg en kontrakt på samme sum på en bil vil enhver dommer mene at man enten skal ha tilbake pengene eller få bilen det er snakk om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ord mot ord hvis man har betalt kontant, men hvis man har overført pengene fra sin konto til selgers har man et bevis på at man har betalt som ikke er mulig å forfalske. Har man i tillegg en kontrakt på samme sum på en bil vil enhver dommer mene at man enten skal ha tilbake pengene eller få bilen det er snakk om.

For det er jo ikke noe problem å forfalske en kontrakt og å komme opp med en tilsynelatende sann forklaring om noe annet.

Jeg ville aldri kjøpt bil på den måten der, og jeg har aldri hørt om noen som har gjort det heller.

Bankremisse eller kontant er et must.

Lenke til kommentar
For det er jo ikke noe problem å forfalske en kontrakt og å komme opp med en tilsynelatende sann forklaring om noe annet.

Jo, det tror jeg faktisk hadde vært ganske vanskelig. Ikke bare må du lage en falsk underskrift, men du må forklare hvorfor jeg har overført et beløp til deg som er på omtrent det samme som du nylig har annonsert en bil for, og hvorfor jeg har en kontrakt med din underskrift som sier at jeg har kjøpt den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...