Whipblaster Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 hei... skal ta prøen i morra, tips? hva får man spørsmal om...hva burde jeg øve på? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Les heile boka, ingenting er betre enn det. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Les heile boka, ingenting er betre enn det. 9628178[/snapback] ikke om man liker å lese og har for mye fritid i alle fall. trur det er kap. 6 som handler om trafikk generelt, det er det viktigst. men bare så du er klar over det er den prøven uber enkel, jeg klarte den etter å bare ha tatt prøven på prove.no noen ganger. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 eg leste boke 1 eller 2 ganger og gjorde alle opgavene i arbeidsboka. jeg hadde en feil på prøven. prøven er veldig lett. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det skulle ha våre slik som det var før. Eg fekk mopedlappen uten å ha noko teoretisk prøve eller oppkjøring. Det var bare å kjøre i ring på ein fotballbane og litt på veien og så fekk du lappen... Lenke til kommentar
Whipblaster Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 har lest kap. 6 i boka nå 2 ganger og skumlest resten av boka...for håpe det går bra:D er den prøven på prove.no veldig lik den hos biltilsynet? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvis du stryker på mopedprøva så har du virkelig ingenting på veien å gjøre jeg leste boka EN gang å fikk to feil, så den er LETT Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg gadd ikke lese.. bare tok prøva på prove.no og de på dinside.no til jeg kunne dem utenat Lenke til kommentar
suzukiken Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 hei... skal ta prøen i morra, tips?hva får man spørsmal om...hva burde jeg øve på? 9628172[/snapback] jeg tok prøven på internett helt til eg hadde 0 feil og leste gjennom boka 2 ganger, eg fikk 0 feil på den ekta prøven. Lenke til kommentar
Whipblaster Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 jeg klarte prøven:D med 0 feil. takker for tipsa;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå