gapps3 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ser det er mye forskjellige lanserings datoer rundt om.. Noen som har noe peil når det kommer ? Gleder meg .. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Conan? Dato for slipp er vel ikke heeeeelt fast satt enda, men om det er så bør det stå på www.funcom.no Lenke til kommentar
psino Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 De to over meg tenker på feil spill. Når det gjelder Conan-spillet til ps3 og xb360, så er jeg usikker. Har sett så mange forskjellige datoer at det er bare å vente til jeg ser det "confirmed, in stock.". Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) var riktig .. utrolig kjipt da mars 08 Kommer det fler konan spill ? Endret 3. oktober 2007 av gapps3 Lenke til kommentar
psino Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 var riktig .. utrolig kjipt da mars 08 Kommer det fler konan spill ? 9628305[/snapback] Hvis du mener Age of Conan: Hyberian Adventures, så lurer jeg på hvorfor du postet i ps3-delen av dette forumet. http://gamer.no/product.php?productId=65727 er et helt annet spill, og slipper disse dager. Hyborian Adventures er kun for PC i første omgang, med en xbox360 port en stund etter release om jeg har forstått rett (korrekter meg gjerne her). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå