Lil-H Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hellu Jeg vet jeg kunne postet dette i "den ofisielle tatoveringstråden...", men det er ikke så mange folk som har peil på anime der. Og jeg har forresten gjort det også... Så, jeg vurderer en tatovering fra serien, en blanding av Al sin transmutation circle, og cresten til Ed. Men det jeg lurte på, hva betyr de forskjellige delene? Selve transmutation circelen betyr dette: "The basic strength of a transmutation circle is the nature of the shape itself. The circle represents the circulation of power. By drawing it, that power can be evoked. By understanding this circulation of power and the laws that govern it, you can harness it for yourself. And one who works within this system of flow to create new things, that is the true alchemist..." ut ifra denne tråden: http://www.animeindepth.com/series.php?ser...ge=12&mode=page står det at trekant som peker oppover betyr 'fire', mens nedover betyr 'water'. Er det da lov å tro de to resterende (til høyre og venstre) trekantene betyr 'wind' og earth'? Så til korset med slange og vinger. Dette vet jeg ingen ting om, så hadde håpet dere kunne hjulpet meg med denne. Lurer veldig på om det har noen som helst forbindelse med kirken (hope not) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå