Gå til innhold

Kunsten å bli banna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en nesten-ban for ett par år tilbake. Var for å utgi seg som Blizzard-employee. Ble dog ikke bannet (var først snakk om 12 timer) fordi saken var såpass mild av natur, og hadde ingen direkte negative følger. Utga meg for å være "channel moderator", en typisk mld fra meg kunne se slik ut:

<CM> Mittnavn: Greetings navnpåidiot! It has come to our attention that you have been flooding the trade channel with unwanted messages, or spam. We must ask you to stop this at once, as it ruins the functionality of the channel. If you continue flooding the channel, you will be muted from the chat. Sincerely, mittnavn.

Syns det var genialt selv, virket 9 av 10 ganger - og folk i guildet syns jeg var genial. Dessverre sendte jeg meldingen til noen som luktet lunta, og rapporterte meg ...

Lenke til kommentar

Hvor nøye er Blizzard på at venner spiller på andre sin kontoer? Er det sånn de vil tracke eller bry seg om? Meg og en god venn spiller masse i AV for tiden, og vurderer å bytte litt på charsene vi spiller sammen når vi er i AV for å få litt variasjon.

Noen som har opplevd warn/ban av denne grunn?

Lenke til kommentar
Hvor nøye er Blizzard på at venner spiller på andre sin kontoer? Er det sånn de vil tracke eller bry seg om? Meg og en god venn spiller masse i AV for tiden, og vurderer å bytte litt på charsene vi spiller sammen når vi er i AV for å få litt variasjon.

Noen som har opplevd warn/ban av denne grunn?

En kompis av meg fikk ban for det, men det var pga. at han lånte bort accounten til et gold selling firma. Kinesisk ip = farlig.

Uansett, du kan låne bort accounten din så mye du vil så lenge de befinner seg i Europa vil jeg si. Er en i Belgia som spiller en del på min account og jeg på hans, ingen av oss har fått ban pga. det.

Lenke til kommentar

Det er for tiden 4 stk i guildet som har mitt passord, samt 3 "random" venner som har det, har "delt" account med venner for variasjon i over et år nå, ikke fått warning, ban eller noe.

Blizzard bryr seg vel ikke så ille om det er frivillig deling (så sant den andre har en egen aktiv konto XD) så lenge du har gitt bort passordet selv, blir du rundlurt av en venn da, er det 100% din egen feil.

Du er selv ansvarlig for sikkerheten på din konto, ingen andre.

Lenke til kommentar

Å låne bort kontoen til venner eller lignende er ikke bannable i følge blizzard.. Med mindre det som nevnt over er til gold farming for gold sellers. Spør man dem sier dem kun at de ikke anbefaler det pga jo flere som kan passordet ditt, jo lavere blir sikkerheten på accounten din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...