Gaardon Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 har blitt banna førr å ha solgt accounten min. jeg tok den tilbake og hadde akkurat betalt ny payment da jeg ble banna. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg har fått en 3-hour suspension for å ha kalt noen serbere for "lesser beings" i Eots. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Var det fordi de var serbere eller bare generelt "lesser beings"? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Sikkert forde de snakket serbisk i chat alle mann tenker jeg. Blir fort irritert av sånn ja Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Sikkert forde de snakket serbisk i chat alle mann tenker jeg. Blir fort irritert av sånn ja Ja, de snakka serbisk i hytt og pine. Også når folk ba de om å snakke engelsk ble de bare kjepphøye å sa "SERBIAN PPL FTW!!!!!!!!" osv. Slikt blir man irritert av Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 ja ville gjort det samme Lenke til kommentar
Sati Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ble banna fordi jeg kalte priesten min "Paekkis" ;/ Kom meg til 54 og ble bare banna i 72 timer da ^^ Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ble banna fordi jeg kalte priesten min "Paekkis" ;/Kom meg til 54 og ble bare banna i 72 timer da ^^ Ouch. En ban til og det er game over for den accounten. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Accen min ble banna i 2 månder.. Det er mer en 72 Timer, og den funker greit nå Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Har blitt temporarily suspended to ganger, første gang for botting, andre gang for verbal harassment Bør passe meg litt fra nå av ja. Endret 13. februar 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
Sati Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ble banna fordi jeg kalte priesten min "Paekkis" ;/Kom meg til 54 og ble bare banna i 72 timer da ^^ Ouch. En ban til og det er game over for den accounten. Første gang den har blitt banna. Er ikke main account uansett så ^^ Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Fikk en nesten-ban for ett par år tilbake. Var for å utgi seg som Blizzard-employee. Ble dog ikke bannet (var først snakk om 12 timer) fordi saken var såpass mild av natur, og hadde ingen direkte negative følger. Utga meg for å være "channel moderator", en typisk mld fra meg kunne se slik ut: <CM> Mittnavn: Greetings navnpåidiot! It has come to our attention that you have been flooding the trade channel with unwanted messages, or spam. We must ask you to stop this at once, as it ruins the functionality of the channel. If you continue flooding the channel, you will be muted from the chat. Sincerely, mittnavn. Syns det var genialt selv, virket 9 av 10 ganger - og folk i guildet syns jeg var genial. Dessverre sendte jeg meldingen til noen som luktet lunta, og rapporterte meg ... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Om du skrev CM så kan det vel ikke vært mange som gikk på den? Er vel Gamemasters som er loven ingame. CM (Community Manager?) er vel de som holder til på forumsa? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Var veeeeldig mange som gikk på, høflig og formel tone hjelper mye vettu. Ser at jeg glemte noe, presenterte meg som regel som "channel moderator" mittnavn . Lenke til kommentar
akarno Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hvor nøye er Blizzard på at venner spiller på andre sin kontoer? Er det sånn de vil tracke eller bry seg om? Meg og en god venn spiller masse i AV for tiden, og vurderer å bytte litt på charsene vi spiller sammen når vi er i AV for å få litt variasjon. Noen som har opplevd warn/ban av denne grunn? Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hvor nøye er Blizzard på at venner spiller på andre sin kontoer? Er det sånn de vil tracke eller bry seg om? Meg og en god venn spiller masse i AV for tiden, og vurderer å bytte litt på charsene vi spiller sammen når vi er i AV for å få litt variasjon. Noen som har opplevd warn/ban av denne grunn? En kompis av meg fikk ban for det, men det var pga. at han lånte bort accounten til et gold selling firma. Kinesisk ip = farlig. Uansett, du kan låne bort accounten din så mye du vil så lenge de befinner seg i Europa vil jeg si. Er en i Belgia som spiller en del på min account og jeg på hans, ingen av oss har fått ban pga. det. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det er for tiden 4 stk i guildet som har mitt passord, samt 3 "random" venner som har det, har "delt" account med venner for variasjon i over et år nå, ikke fått warning, ban eller noe. Blizzard bryr seg vel ikke så ille om det er frivillig deling (så sant den andre har en egen aktiv konto XD) så lenge du har gitt bort passordet selv, blir du rundlurt av en venn da, er det 100% din egen feil. Du er selv ansvarlig for sikkerheten på din konto, ingen andre. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Høres bra ut Folk jeg lar bruke kontoen min er kun folk jeg stoler 100% på, så det skal ikke være noe problem. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Å låne bort kontoen til venner eller lignende er ikke bannable i følge blizzard.. Med mindre det som nevnt over er til gold farming for gold sellers. Spør man dem sier dem kun at de ikke anbefaler det pga jo flere som kan passordet ditt, jo lavere blir sikkerheten på accounten din. Lenke til kommentar
snozzlee Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 bare blitt permabanned fra forums på 2 accounts :< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå