v-gard Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 En gang lagde jeg en char som het "Bushtard" og guildet <War on Terror> og en kamerat laget "Sadamhussein" og <Taliban>. Vi lærte oss Engeneering og løp rundt i SW og kastet granater på hverandre. En GM truet med å kicke oss og masse players klikka^^ Genialt Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Har ikke blitt bannet selv, men fikk en warning og et navneskifte på banken min i oldschool-dagene før "lolbank" "navnetdittbank" "bankzor" ble populær og vanlig business. Han het like gjerne "Salesman" og jeg kjøpte masse fancy skjorter osv, og trasket rundt i Goldshire med han og tilbød å være bank mot et prosentbeløp. Så, slik en karakter passet visst ikke på et RP-realm, fikk jeg beskjed om, og navnet ble skiftet og dem sa jeg fikk en warning. Pøh! Så er det en kompis jeg har, som lagde seg en macro som horde, og for alliance ble det "N I G G A". Holdte på å daue når jeg så den stygge orcen si det før han blueboy'a folk (et fenomen på RP/Normal-servere hvor man angriper pvp-flaggede folk 'ut av det blå', bokstavelig talt, siden man er "blå" når man ikke er pvp-flagget). Han ble nokså kjent på servern for alliance for "some orc just came by and called me a nigger" Lenke til kommentar
araziel Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ble lei og slutta. En stund senere la jeg char på qxl (methinks), men glemte å fjerne navn/server etc fra screens. Overraskende hvor kjapt den ble banna i grunn Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Vet ikke helt om dette tells. Men jeg er perm bannet fra wow europe forumene : // Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Litt av poenget er vel at du skal fortelle hvorfor du ble bannet, krattlusker. Endret 11. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 det å bli banna er ingen "kunst" i den forstand, det er bare å skrive en tekst om GM's som er skikkelig stygg, og sende den som ticket gjorde det på en kompis sin account en gang han var AFK, for å se hva som skjedde (på LAN). det kan trygt sies at det skjedde noe, han fikk 3 uker ban for ekstrem utskjelling og munnbruk mot GM. så han sendte like gjerne en tekst tilbake: WTF ARE U TALKING ABOUT? ARE U COMPLETELY NUTS? I HAVENT ******* DONE A ****!! L2P U FREAKING NOOBS! AND LEARN UR OWN RULES! IT DOESNT STAND THERE THAT THERE IS A BAN REASON FOR DOING NOT A ******* ****! yess da! dette sendte han tilbake, han ville også sende med et bilde av stussen sin,og skrive at det var der han hadde Blizzard akkurat da, men jeg fikk han fra det. en av grunnene til at han ble så sur, var at han skulle raide BT den kvelden (first time for guilden, og han hadde fått plass) så dette gikk hardt innpå han, har ennå ikke fortalt at det var jeg som sendte ticket, har jaggu meg ikke tenkt til det heller. er for glad i livet! jeg ler , serriøst. Fan kor braaaa. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Har aldri blitt bannet selv om jeg har spammet "DON'T TAKE IB GY!!!" 10000 ganger, harasset en sensitiv noob i chatten som viste seg å være kjærsten til en fyr så ble det et stort såpedrama; fortsatt ingen ban selv om de reported. har snakket stygt om mødrene til noobs som liksom skal leke så voksene og gi de dårligste taktikkene i BG bare fordi de har blitt battle master og så har de reported meg. Har gjort en del, men av en eller annen grund så banner aldri GM's meg eller sender meg warning. Lenke til kommentar
manyquiz Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) ble nesten banna en dag når jeg dreiv å multiboxa. jeg åpna en ticket til GM for å høre om det er ulovlig, noe som det er. men fikk bare en "friendly warning" siden jeg var så ærlig men har multiboxa mange ganger siden og det har ikke skjedd no Endret 12. desember 2007 av manyquiz Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Litt av poenget er vel at du skal fortelle hvorfor du ble bannet, krattlusker. Haha, jeg trodde et sekund at du brukte krattlusker som skjellsord. DIN FORBANNA KRATTLUSKER! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg fikk 14 dagers forum ban fordi jeg laga en post om blizzard sin rollercoaster nerf/buffs. var for det meste copy/paste fra andre class forums poster. dette var 3 mnd siden, har ikke spillt wow siden. Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Ellers så får du vel dette om du lager litt drama på en 3-4 servere og necroe noen gamle tråder Ble, dårlig bilde kvalitet: http://img177.imageshack.us/my.php?image=bannedrc2.jpg Endret 12. desember 2007 av Shiktu Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Den linken din fungerer ikke for meg. Lenke til kommentar
turak Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 En gang lagde jeg en char som het "Bushtard" og guildet <War on Terror> og en kamerat laget "Sadamhussein" og <Taliban>. Vi lærte oss Engeneering og løp rundt i SW og kastet granater på hverandre. En GM truet med å kicke oss og masse players klikka^^ Genialt den episoden skulle jeg gjerne sett Lenke til kommentar
Tuffey Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 ble nesten banna en dag når jeg dreiv å multiboxa. jeg åpna en ticket til GM for å høre om det er ulovlig, noe som det er. men fikk bare en "friendly warning" siden jeg var så ærlig men har multiboxa mange ganger siden og det har ikke skjedd no hm mente multiboxing var lov jeg, i alle fall så jeg en på warcraftmovies som multiboxa med 4 chars i arena, og han fikk lov fra gm ;o Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 ble nesten banna en dag når jeg dreiv å multiboxa. jeg åpna en ticket til GM for å høre om det er ulovlig, noe som det er. men fikk bare en "friendly warning" siden jeg var så ærlig men har multiboxa mange ganger siden og det har ikke skjedd no hm mente multiboxing var lov jeg, i alle fall så jeg en på warcraftmovies som multiboxa med 4 chars i arena, og han fikk lov fra gm ;o Money talks.. (les: desto flere kontoer, desto mer penger inn i blizzards kasse, desto mer overser de småplukk) Lenke til kommentar
turak Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 ble nesten banna en dag når jeg dreiv å multiboxa. jeg åpna en ticket til GM for å høre om det er ulovlig, noe som det er. men fikk bare en "friendly warning" siden jeg var så ærlig men har multiboxa mange ganger siden og det har ikke skjedd no hm mente multiboxing var lov jeg, i alle fall så jeg en på warcraftmovies som multiboxa med 4 chars i arena, og han fikk lov fra gm ;o Money talks.. (les: desto flere kontoer, desto mer penger inn i blizzards kasse, desto mer overser de småplukk) ja de tror du ... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Multiboxing er jo ikke ulovlig. Dersom noen klarer å kontrollere 4-5 karakterer samtidig, deres fordel. Alle har samme muligheten. "Ban de, de var fire stykker som spilte sammen. UNFAIRS!" Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hva med "Multi windowing"? Dvs kjøre 2 eller flere WoW-instanser i vindu på samme PC? Jeg rapporterte en spiller på Kazzak for å sette den feite kodo & tauren ræva si over postkassa i Orgrimmar og gå AFK så ingen fikk tilgang til post. Irriterer meg hver gang noen gjør sånn. Håper han ble bannet Er jeg et dårlig menneske som rapporterer slikt? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Du er ikke et dårlig menneske, men du er ikke det smarteste. Man blir ikke bannet for å stå et sted du ikke liker at man står. Lenke til kommentar
turak Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hva med "Multi windowing"? Dvs kjøre 2 eller flere WoW-instanser i vindu på samme PC? Jeg rapporterte en spiller på Kazzak for å sette den feite kodo & tauren ræva si over postkassa i Orgrimmar og gå AFK så ingen fikk tilgang til post. Irriterer meg hver gang noen gjør sånn. Håper han ble bannet Er jeg et dårlig menneske som rapporterer slikt? tviler egentlig på at blizzard BANNER noen for og stå foran post kassa, men dem flytter/kicker/advarer han sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå