Lurvefranzen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg vet bare om en venn som ble bannet for han sa til en level 51 nub: "You suck and fail at life, now go kill yourself." Haha, jeg lo. Vet dog ikke hvor lenge han ble utestengt da. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Husker en kar i gamle guildet ble bannet i et par dager for å kalle Guildmasteren for nigga. Tingen er at han er neger IRL og characteren hans heter Nga for morroskyld. Alle kalte jo han for nigga både på VT og i spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Greetings , We are sending you this email to inform you that we have, unfortunately, had to suspend your World of Warcraft account: Account Name: **** Type of Violation: Inappropriate Guild name "BarneSoldater" Consequences for Account: Account Suspended pending investigation Following this issue, we have deemed it necessary to pass your account for review of the history of problems associated, and consideration of subsequent sanction which may needed to be taken. You will be contacted via email by our Account Administration Team shortly. Please note that any further query on your account should be addressed via email to [email protected] If you wish to review our current Rules and Polices, they can be found at: http://en.wow-europe.com/policy/ Mere: Account Name: ****** Type of Violation: character with offensive name Character Name Involved: Bendover Consequences for Account: Character renamed and warning placed on account. Greetings ************** We are writing to inform you that one or more of your character names are in violation of our naming policy and has been temporarily changed. The Character Naming Policy is part of the Terms of Use that govern your play in World of Warcraft and, as such, must be adhered to. As a consequence of this breach of our Naming Policy, a warning has been placed on your account. Mere: Account Name: ***** Date of Violation: 20/01/2006 - 08:50 Character Name Involved: ***** Type of violation: Racial harassment Consequences for Account: Account suspended for 72 hours Greetings Mr. *** We are writing to inform you that we have had to place a warning on your World of Warcraft account and temporarily suspend it. It is with regret that we take this type of action, but it is in the best interests of the World of Warcraft community as a whole, and for the integrity of the game. After your suspension has expired, you will be able to access the World of Warcraft servers again. Mere: Account: ***** Date of violation: 08.12.2005 Character name involved: Cenarionhold Type of violation: Harassment Details of incident: Sending out several scam COD mails to other players, impersonating an NPC. Consequences for account: Warning placed on account and account suspended for 3 hours. Mere: Account Name: ***** Date of Violation: 2005/05/14 19:22:49 Character Name Involved: DasFürer Type of violation: Bad name, world war 2 reference, Consequences for Account: Account suspended for 3 hours Greetings Mr. **** Mere: Account Name: *** Investigation Concluded: 16/10/2007 Type of Violation: Involvement in online trading activities Consequences for Account: Account suspended for 72 hours, Password Reset and Final Warning issued På den siste her tjente jeg 2000 spenn på 2 uker, fordi jeg leide kontoen min ut til kinesere som brukte den til å farme gull :] Raskeste 2000kr ever. Og på den COD-scammen tjente jeg ca 3k gull på 2 dager. Faen for ei kølle jeg har vært ! Endret 26. april 2012 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Jenschr Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Husker jeg kjedet meg en dag min server var nede. Så jeg valgte en RPVP server. Laget en rogue med navn Pwnyou. Levlet den til 5. Og gikk rundt og ganket folk. Fikk warning av GM om at navnet var ulovlig så jeg måtte logge ut. Når jeg logget inn igjen så måtte jeg skifte navn. Nytt navn ble Ownyou. Logget inn og fortsatte og ganke. Fikk tell fra GM og han sa jeg skulle bli bannet. (Mailen har jeg ikke. Men det var 3 dagers ban bare). Når jeg logget inn igjen måtte jeg skifte navn igjen. Så da renamet jeg den Gnakyou har ikke rørt toonen siden Lenke til kommentar
PcT Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Der slang de enda en forbanna perm bann på accounten.. Er nå oppe i 7 stk. Er helt utrolig hva de folka driver med altså, hva faen røyker de for noe? De har "investigated" det samme bullshittet 7 ganger nå og in the end åpner de accen igjen Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Skjønner ikke vitsen med denne tråden... er det kult å bli tatt for å enten gjøre spillet surt for andre eller jukse veldig kult? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Et par guildies klarte å få en fin 3timers ban når de plaga RPere. http://img219.imageshack.us/img219/9461/rprealmgl0.jpg http://img520.imageshack.us/img520/7512/it...tplayingov4.jpg http://img178.imageshack.us/img178/1230/blizzmailiu5.jpg Hahahaha, lo så jeg gren! Set Sail to Fail! Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Der slang de enda en forbanna perm bann på accounten.. Er nå oppe i 7 stk. Er helt utrolig hva de folka driver med altså, hva faen røyker de for noe? De har "investigated" det samme bullshittet 7 ganger nå og in the end åpner de accen igjen Det er jo ganske morsomt å lure på hva _de_ røyker etter at du har fått 7 perm bans. WTB selvinnsikt? Faen for ei kølle jeg har vært ! Hjertelig enig. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Når en har blitt bannet og unbannet for samme ting 7 ganger så begynner jeg å lure på hva de røyker ja. (En grunn til at de unbanner meg hver gang og) Hangup i pc systemet dems? <_> Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Diskutér sak, ikkje person, nokre innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 English speaking customers: Please refer to the start of this mail Für deutschsprachige Kunden: Bitte beachten Sie den zweiten Teil der Nachricht Pour les clients français: Veuillez vous rendre à la à la troisième partie de ce message Para los clientes españoles: Por favor vayan hasta el fin de este coreo electrónico Greetings, We are writing to inform you that we have, unfortunately, had to cancel your World of Warcraft account: Type of Violation: Confirmed use of unapproved Third Party Software Investigation concluded on 14/11/2006 Consequences for Account: Account Cancellation This account has been found to have employed third party software designed to automate many aspects of the World of Warcraft game play experience. Such software runs contrary to the essence of World of Warcraft and provides an advantage over other players. In addition, use of this software can lead to exploitation and destabilization of the World of Warcraft server economy. As such, this account has been closed and will not be reopened under any circumstances. The recurring subscription on the account has been disabled to prevent further charges. Please review the World of Warcraft Terms of Use at http://www.wow-europe.com/en/legal/termsofuse.html, which you accepted when you installed World of Warcraft and established the account(s). Section 2, Paragraph C details the limitations of game play modifications and use of any third-party or “packet sniffing” software. In addition, Section 3, Paragraph C, parts 3 and 4 restrict the use of any hack, scripting or macroing software which obtains information from World of Warcraft to gain a competitive advantage over other players. If you wish to review our current Rules and Polices, they can be found at: http://www.wow-europe.com/en/policy/ Regards, Asarhuli Account Administration Team Blizzard Entertainment Europe Høhø, fikk 4 sånne 14. Nov i fjor, deilig, eh men siden det har det blitt x antall flere 70s, ikke banna yet ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Har du fått 4 kontoer banna?! Og hva slags 3rd party? Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 4 på en dag, de fleste som brukte Glider ukene før den dagen ble nok banna :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Glider? Jeg er ikke inne i dette med 3rd party. Men hva tjener du på det? :] Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det er en bot som spiller for deg, kort sagt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Åååja, fatter. Kineserne spilte for meg, samtidig som de gav meg 20 dollar pr dag for det. Så fikk jeg en 3 dagers ban etterhvert, men var verdt pengene jeg tjente ;D Lenke til kommentar
brillan Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Halla lindquist, husker barnesoldat er og bendover godt. Hvor spiller du for tiden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Morn :] Jeg holder meg på Grim Batol(Horde) ennå. Med Lindquist og Pez(Fritzwilly). Men gamer egentlig ikke noe særlig. Duda? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Migrated til frostwhisper med Jonna(rezeerf), Franka og Erik(hotshot,badegakken) Raider ikke eller noe, bare casual arena/pvp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kaller franka seg hotshot for tiden? Jaja.. Det som er koz da. Har blitt konsollhore jeg da. Gamer du noe annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå