Gå til innhold

Kunsten å bli banna

Anbefalte innlegg

Kom på to andre 3 dagers bans... Ene var for å lagd en stygg dwarf female og kalt hu stygghore fordi jeg måtte lage noe for å kommunisere med de jeg skulle flytte til (server).

Den andre kom ganske nylig for "harassment". Dreiv og dro ut Drek'thar flere ganger når han var på 10 % så han resatte. Dreiv også med ulovligheter i WSG, som å gjemme flagge dems bak, inni veggen ved flagget vårt så når det kom tilbake var det bare å hoppe for å levere.

Sikkert en god del jeg burde vært banna for :O . Har ikke holdt meg helt bak grensa for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble bannet pga botting :whistle:

Greetings,

We are writing to inform you that we have, unfortunately, had to cancel your World of Warcraft account:

Account Name: *********

Type of Violation: Confirmed use of unapproved Third Party Software

Investigation concluded on 09/06/2007

Consequences for Account: Account Cancellation

This account has been found to have employed third party software designed to automate many aspects of the World of Warcraft game play experience. Such software runs contrary to the essence of World of Warcraft and provides an advantage over other players. In addition, use of this software can lead to exploitation and destabilization of the World of Warcraft server economy. As such, this account has been closed and will not be reopened under any circumstances. Any recurring subscription plans active on the account have been disabled to prevent further charges.

Blablabla terms osv + litt linker

Endret av enox
Lenke til kommentar

Jeg klarte å komme meg til lvl 56 med Tauren Male Shamanen min, med navnet Jegdriverhor. :)

Meningen var jo ikke å spille på denne karakteren når jeg lagde den, var mest på tull. Veldig fornøyd med alle /w fra nordmenn/svensker som kommenterte navnet mitt^^,

Syntes det var veldig synd å få slengt en "vennligst bytt navn før du logger inn" etter å ha kommet meg til lvl 56. Var jo blitt litt glad i navnet :p

Etter det har jeg vært veldig forsiktig med navn. Var visst ban som var neste på lista om jeg brøt "navn-reglene" dems. :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg blei banna i 3 timer engang, fordi jeg skjelte ut en kar. Jeg hadde cleara hele mina i start området til Troll. Skal til og drepe "bossen" jeg måtte drepe. Så jeg skulle drikke llitt vann, og da kommer han og bare stjeler killen min. Jeg prøvde og si stop før han kverka han osv. Så jeg skjelte han ut, og blei banna i 3 timer :/

Lenke til kommentar
Jeg blei banna i 3 timer engang, fordi jeg skjelte ut en kar. Jeg hadde cleara hele mina i start området til Troll. Skal til og drepe "bossen" jeg måtte drepe. Så jeg skulle drikke llitt vann, og da kommer han og bare stjeler killen min. Jeg prøvde og si stop før han kverka han osv. Så jeg skjelte han ut, og blei banna i 3 timer :/

Litt merkelig, siden jeg kom i party til en instance en gang, så dumpa dem meg og da skjelte og snakka drit lenge dritt til dem.. De reporta meg osv, og jeg som har fått advarsel før.. :p

Endret av TobbelobbenQ
Lenke til kommentar

Husker jeg ble bannet for å etterligne en GM "/ Det var jo den gode gamle teknikken om å bruke space til neste linje. De med annen font størrelse enn 12(tror det var 12...) fikk jo det avslørt :p

EDIT: Var bare en dag eller noe.

Endret av Lednar
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...