Gå til innhold

Kunsten å bli banna

Anbefalte innlegg

Jeg er banned nå i 72 hours for å ha kalt en fyr nigga (?), helt fjernt synes da jeg.

"Account Name: :)

Date of Violation: 01/10/07

Character Name Involved: Riverion

Type of violation: Racial statements in chat

Consequences for Account: Account suspended for 72 hours

Greetings Mr ***** Håkonsen, We are writing to inform you that we have had to place a warning on your World of Warcraft account and temporarily suspend it. It is with regret that we take this type of action, but it is in the best interests of the World of Warcraft community as a whole, and for the integrity of the game. After your suspension has expired, you will be able to access the World of Warcraft servers again. Please note that should any further violations of our Rules and Policies occur, this incident will be taken into consideration when determining the consequences to your account. This could include further warnings, account suspension or account termination. We strongly suggest you review our current Rules and Polices to avoid further action in the future, they can be found at:http://www.wow-europe.com/en/policy/ If you have any further enquiries regarding your account status, please use the webform at the following address:http://www.wow-europe.com/support/securitywebform/securitywebform.html?lan=en Please do not reply to this email as you will receive an automated response. Regards, English Game Master TeamBlizzard Europe

:thumbdown:

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er banned nå i 72 hours for å ha kalt en fyr nigga (?), helt fjernt synes da jeg.

Hvis du synes det er fjernt, så burde bannen vært enda lenger. Det er ikke engang vits i å begynne å forklare det for deg, forhåpentligvis lærer du med alderen....

9640908[/snapback]

Jeg tror misforsto Zeromac der. Det Zeromac mente var at han aldri hadde kalt noen 'Nigga' det var det han mente med fjernt. Tenk for du poster.

Lenke til kommentar

Hvis du synes det er fjernt, så burde bannen vært enda lenger. Det er ikke engang vits i å begynne å forklare det for deg, forhåpentligvis lærer du med alderen....

9640908[/snapback]

Jeg tror misforsto Zeromac der. Det Zeromac mente var at han aldri hadde kalt noen 'Nigga' det var det han mente med fjernt. Tenk for du poster.

9640918[/snapback]

Jeg tolka det på samme måte som mad_arab :hmm:
Lenke til kommentar
Jeg har 7 DVD-er med backup fra forrige data, skal see om jeg klarer å finne screens fra dette.

Folk så jeg hadde mye gull pga alle epics på ah var fra meg og mitt gear var alt boe^^ Jeg var ja bare i IF^^

9639992[/snapback]

Ah... tøft, lyst til å dele med oss hvordan du handler på AH? Bruker du noe UI mods som hjelper deg med å handle, er det noen items som er lettere å videre selge enn andre, selger du epics videre med xxx gull i fortjeneste? What's your secret :-) ? En annen ting, hvor mye gull starta du med, og hvor mye hadde du til slutt, hvor lang tid brukte du på å opparbeide deg så mye gull?

Lenke til kommentar

Jeg fikk en mail fra [email protected] som så identisk ut med andre Blizzard mails. Der påstod "Blizzard" at de trodde jeg hadde solgt kontoen min, og at de trengte alle konto detaljer (adress, brukernavn, passord).. og jeg så ikke at mail adressen var fake

..så jeg skrev inn alle opplysningene fra kontoen min i frustrasjon over Blizzards paranoide måter å behandle kundene sine på..

..så skulle jeg til å trykke "send" mail, da jeg tenkte på det Blizzard har skrevet før. At dem aldri vil spørre etter brukernavn eller passord verken inne i spillet eller i mails. Da la jeg merke til fake mail adressen.. EN STOR SCAM!

Pass dere for disse folka. Heldigvis avslørte jeg det før det var for seint! :ohmy:

Lenke til kommentar
Haha, har vært i guild med Ikwtfpwnje. Fargerik kis, vi var teh spamkings of Frozen Honor.

9637604[/snapback]

Frozen honor, herlige tider. Iceblue<3

9639008[/snapback]

Hva het du? Jeg var han som gjorde en stor scene av at Basher avbrøt PvPinga mi og ville ha meg i MC, deretter leava. :D

Lenke til kommentar

:)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Greetings,

We are writing to inform you that, unfortunately, we have had to temporarily

suspend your World of Warcraft account and place a final warning on it.

Account Name: *

Investigation Concluded: 21/08/2007

Type of Violation: Involvement in online trading activities

Consequences for Account: Account suspended for 72 hours, Password Reset and

Final Warning issued.

It is with regret that we take this type of action, but it is in the best

interests of the World of Warcraft community as a whole, and for the integrity

of the game. After your suspension has expired, you will be able to access the

World of Warcraft servers again.

To protect the account’s security, we have also reset your password and issued

you with a computer generated one, which you will receive in a separate e-mail.

You will be able to change this password at your leisure, using the Account

Management feature on our web site, located at: http://www.wow-europe.com/en/

Your password will be sent from [email protected]. If you do not receive it

after one hour, please add this address to your email address list so that it is

not rejected by any spam filter you are using, and reply to

[email protected] informing us that you have not received the

password.

Please do not disclose your new password to anyone, including Blizzard staff, or

change it back to one of your previous passwords as this could result in your

account becoming compromised.

Please note that should any further violations of our Rules and Policies occur,

this will almost certainly lead to the permanent closure of your account.

We strongly suggest you review our current Rules and Policies to avoid further

action in the future, they can be found at:

http://www.wow-europe.com/en/policy/

Regards,

Account Administration Team

Blizzard Entertainment Europe

-----------------------------

Lenke til kommentar
Du ga inntrykk av at du hadde kalt han det. Men noe må du jo ha sagt siden det faktisk står "racial statements". Hva var det du sa?

9641242[/snapback]

Jeg mobbet litt for guildnavnet, det var <You aint gangsta like me> eller noe slikt, men jeg var aldri rasist på noen måter. :hm:

9644280[/snapback]

Hvor fikk du "nigga" fra da? Siden du sa du ble bannet for det? I mailen til Blizzard sa de ingenting om ordet... så da regner jeg med at det var du som sa det.

Lenke til kommentar

En gammel guildie fikk 3 dager susp og måtte bytte nick på mainen hans som het Ganjalf.

En haug med folk jeg kjenner ble banna i første og andre banwave for botting.

En anna kompis fikk 8 dagers "behandlingstid" etter å ha spurt en gm om noe gull som hadde forsvunnet. Innen den tid fant vi ut at en annen kompis hadde lånt det..

Jeg, en irl kompis, en guildie og en random fikk alle warning på accen for å drite i å høre på gm etter vi exploita "svømme i luften" buggen. I tillegg fikk randomen 3 dager susp (han var mage ergo han mekka buggen). Det morsomme var at etter at gmen stakk, henta vi ny mage og fortsatte i flere timer uten å høre noe mer. Jeg har svømt over hele outlands xD, prøvde å drepe kazzak, men han drev å evada og oneshotta..

Et andre guildie fikk 3 dager susp for å farme sistebossen i heroic bloodfurnace ved skipping (walljumpa opp en vegg, fixed i 2.1) værste var at jeg viste dem hvordan de gjorde det, logga til og med inn på accsa dem og gjorde det første gangen pga de ikke fikk det til.

Endret av Eremal
Lenke til kommentar

Teit at walljumpeing er forbudt, jeg walljumpet fra nightbane med 2 kompiser og hoppet ned, landet hos prince og løp ned trappa daua på flesh som blizz hadde buffet med se stealth ,brukte ss , hoppet ned på en balkong og gjorde chess 3man med kun cureator down.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...