Moonshield Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ok, der ble Blizzard owned. Men jeg lo en del. Jeg har bare blitt suspendert i 3 timer fordi jeg feilaktig kallte en fyr "fucktard" fordi jeg trodde vedikommende kallte meg en retard. Men det var visst til personen som hadde skrevet litt opp, som han ment e var retard. Feilaktig suspend i 3 timer. OH NOES! Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Now flame me! 9631905[/snapback] Forresten, hvis det er noen som blir provosert at noen jukser, så hold det for deg selv. Har du en historie, eller en kommentar som ikke er negativ (ikke start flamewars), så kom med den. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Han eide deg på den siste der. "But due to the World War 2 Politician of this name, it is considered extremely inappropriate and can often be used to incite racial hatre" 9631940[/snapback] Var visst en mail til som var sendt, og fyi : det er ikke meg. How on earth are you able to send me an answer like that in response to my mail? Did you even read it? You know what, screw it. You guys are so obviously uninterested, dead tired or straight up retarded, so I guess I will just have to accept my riddiculously overdone punishment. Cause you ain't gonna actually comprehend what I am trying to complain about anyway. I was thinking about sending some coffee to wake you guys up but I am uncertain about where in India this tech support of yours lie. Have fun being a bunch of inbred retards who do not read complaint mails and by doing so failing hard at your job. I will now write a new mail where I shall ask Blizz Entertainment to replace the lot of you with Mexican refugees so you can earn the unemployment you deserve. Venter fortsatt på svar. 9631946[/snapback] Jau, det er jo litt komisk at du prøver å "eie" blizzard, men kommer med nettopp den type rasistiske kommentarer de først beskylde deg før Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jau, det er jo litt komisk at du prøver å "eie" blizzard, men kommer med nettopp den type rasistiske kommentarer de først beskylde deg før 9632489[/snapback] Hehe.. Alle kan være en bølle på internett... og jo større bølle jo mer overkompensering vanligvis Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Han eide deg på den siste der. "But due to the World War 2 Politician of this name, it is considered extremely inappropriate and can often be used to incite racial hatre" 9631940[/snapback] Var visst en mail til som var sendt, og fyi : det er ikke meg. How on earth are you able to send me an answer like that in response to my mail? Did you even read it? You know what, screw it. You guys are so obviously uninterested, dead tired or straight up retarded, so I guess I will just have to accept my riddiculously overdone punishment. Cause you ain't gonna actually comprehend what I am trying to complain about anyway. I was thinking about sending some coffee to wake you guys up but I am uncertain about where in India this tech support of yours lie. Have fun being a bunch of inbred retards who do not read complaint mails and by doing so failing hard at your job. I will now write a new mail where I shall ask Blizz Entertainment to replace the lot of you with Mexican refugees so you can earn the unemployment you deserve. Venter fortsatt på svar. 9631946[/snapback] Jau, det er jo litt komisk at du prøver å "eie" blizzard, men kommer med nettopp den type rasistiske kommentarer de først beskylde deg før 9632489[/snapback] Det er ikke ham, han bare siteter det. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg ble bannet i 72 timer for kjøp av powerlvling. Gjorde meg forsåvidt ikke noe, for fikk tilbake pengene for de levlene de ikke rakk. ^^ 9628504[/snapback] hmm Det forklarer jo litt Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg lurer paa om det gaar ann aa bli banna for bugwalking. Jeg har bugwalka til overalt paa hele kartet og en del andre steder. Er ikke ett sted jeg ikke har vaert og jeg har ikke fatt saa myesom en advarsel en gang. Det er jo forsaavidt bra da, bare lurer paa om man fortsatt kan bli banna for det. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Var visst en mail til som var sendt, og fyi : det er ikke meg. 9631946[/snapback] Jau, det er jo litt komisk at du prøver å "eie" blizzard, men kommer med nettopp den type rasistiske kommentarer de først beskylde deg før 9632489[/snapback] Litt komisk at jeg må påpeke det 3 ganger at det faktik ikke er meg som har sendt inn de mailene. Dessuten så var det vel strengt tatt ikke "rasistiske kommentarer", det var navnet på en low level alt som var årsaken til ban. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg lurer paa om det gaar ann aa bli banna for bugwalking. Jeg har bugwalka til overalt paa hele kartet og en del andre steder. Er ikke ett sted jeg ikke har vaert og jeg har ikke fatt saa myesom en advarsel en gang. Det er jo forsaavidt bra da, bare lurer paa om man fortsatt kan bli banna for det. 9632778[/snapback] En kamerat fikk brev av GM for det. Men vi dro dit igjen. Ved bruk av hopping og en god porsjon light feathers og blink kommer du til mange rare plasser. Spesielt fordi blink kan noen ganger sende deg igjennom sperrene I brevet fra GM stod det noen ting om at det var å utnytte bugs i spillet, noe som var ulovlig, og han ville bli banna neste gang. Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg ble banna for noen uker siden , var i Mech. må ha vært den største palla n00ben I EVAH SIIN! Han skulle liksom heale, hadde nesten ikke noe healing gear. Jeg måtte spørre om han kunne gi meg BoS, fordi tanken ikke kunne holde all agroen min.. dermed ga han hele gruppa Salv, tilogmed Tanken, som ble frustrert , han tok den vekk, opps der kom det en Salv til. Denne gangen skreik pallan ut ''OMG! NOOB TANK, DONT CLICK ON BUFF'' Vi whipa 3 ganger på første boss. ett par ganger på andre, og i gangen på vei til siste.. Dakar Shamanen som måtte heale med sitt ''UBER HEALING GEAR'', not.. Når vi var ferdig, startet jeg å kjefte litt på pallaen.. ble litt revet med kanskje, Spurte hvor mye han hadde betalt for accounten på EBay- Spurte hvor gammel han var, om han var tilbakestående.. Det var kanskje ikke så ille. men det jeg skrev etter at han påsto at han hadde spillt Palla siden US beta.. det bør jeg kanskje ikke skrive her.. Account: ****** Date of violation: 23/09/2007 Character name involved: ***** Type of violation: Harassment Details of incident: Sexual orientation used to insult another player. Consequences for account: Warning placed on account and account suspended for 3 hours. Greetings Mr Emil ******, We are writing to inform you that we have, unfortunately, had to add a warning to your World of Warcraft account and temporarily suspend it. It is with regret that we take this type of action; however, it is in the best interests of the World of Warcraft community as a whole and for the integrity of the game. After your suspension has expired, you will be able to access the World of Warcraft servers again. Please note that should any further violations of our Rules and Policies occur, this incident will be taken into consideration when determining the consequences to your account. This could include further warnings, account suspension or account termination. We strongly suggest you review our current Rules and Polices to avoid further action in the future, these can be found at: http://www.wow-europe.com/en/policy/ Please do not reply to this email as you will receive an automated response. If you have any further enquiries regarding your account status, please send them to: [email protected]. Regards, English Game Master Team Blizzard Europe opps! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Et par guildies klarte å få en fin 3timers ban når de plaga RPere. http://img219.imageshack.us/img219/9461/rprealmgl0.jpg http://img520.imageshack.us/img520/7512/it...tplayingov4.jpg http://img178.imageshack.us/img178/1230/blizzmailiu5.jpg 9627977[/snapback] Haha, har vært i guild med Ikwtfpwnje. Fargerik kis, vi var teh spamkings of Frozen Honor. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har blitt perm banna 4 ganger på min main account Utrolig hvor lett det er å fjerne en perm ban om man har noe i hodet altså rofl.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 PcT, som i PcT fra Bølerlan? Har blitt banna fordi jeg hadde (Officer i guildet)isnoob som navn på alten min, hadde den i et år før jeg rapporterte den selv og ba om å bytte navn. 3 timers ban + advarsel + nytt navn. Har også fått 3 dagers ban for spamming, ropte et eller annet i gnomish som var noe stygt til alle ikke-gnomer . I tillegg et par bans på forumet for drittkasting og trolling. Jeg er tøff da. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Så du ble bannet for å raportere deg selv? :!: Selveid er veleid Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) <---Clickable. Endret 4. oktober 2007 av Okstad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Så du ble bannet for å raportere deg selv? :!: Selveid er veleid 9637699[/snapback] Han rapporterte seg selv for å få byttet navn. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Forsto det da fortsatt selveid. :!: Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Forsto det da fortsatt selveid. :!: 9638124[/snapback] Og det til de grader også Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Haha, har vært i guild med Ikwtfpwnje. Fargerik kis, vi var teh spamkings of Frozen Honor. 9637604[/snapback] Frozen honor, herlige tider. Iceblue<3 Lenke til kommentar
War Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har 7 DVD-er med backup fra forrige data, skal see om jeg klarer å finne screens fra dette. Folk så jeg hadde mye gull pga alle epics på ah var fra meg og mitt gear var alt boe^^ Jeg var ja bare i IF^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå