Pimmy Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Jeg vil bare konstatere at Blizz ikke setter pris på om man låner bort acc'en sin. Jeg og bruttern delte acc i en periode. Da han slutta slettet han sin character. Jeg ville ha den tilbake så jeg sendte en ticket til GM og ba om å få characteren gjennopprettet, det gikk greit og GM sa ingenting, men noen dager senere fikk jeg en email fra blizzard om at min acc ville bli bannet dersom delingen fortsetter. Jeg sa bare at det var slutt på delingen av acc og det har ikke skjedd noe siden den tid. Det er omtrent 6 mnd siden nå tenker jeg meg. Edit: Glemte meg, litt av poenget med å fortelle om at jeg ticketa GM for å få tilbake characteren til min bror var at jeg klarte å nevne at vi hadde delt acc i min ticket. Tror ikke blizz sjekker IP for å sjekke om man deler acc. Endret 15. februar 2008 av Pimmy Lenke til kommentar
mwn Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 bare blitt permabanned fra forums på 2 accounts :< sånn går det når man må være kjekkas og slenge med kjeften Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hvor nøye er Blizzard på at venner spiller på andre sin kontoer? Er det sånn de vil tracke eller bry seg om? Meg og en god venn spiller masse i AV for tiden, og vurderer å bytte litt på charsene vi spiller sammen når vi er i AV for å få litt variasjon. Noen som har opplevd warn/ban av denne grunn? Tror ikke man merker det heller, ikke veldig ofte i så fall. Man kan jo spille på sin acc bare pcen har eu wow. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå