Thor. Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg møtte på dette problemet imorges. Musa fryser når som helst. Trodde det først var døde batterier men det var det ikke. Så restartet jeg og det samme skjedde. Da tenkte jeg det måtte være Vista lookalike skinnen som forårsaket dette og avinstalerte den og restartet "on demand". Fortsatt skjer det. Ingen spesielle endringer ellers. Jeg har forsøkt å bytte usb port og gjorde det på samtlige 4 usb enheter uten suksess. Har dere noen råd? Typisk at slikt skjer like før jeg skal på lan. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg bumper en time for tidlig nå mn det haster litt.. Jeg har fått lånt en annen mus og det samme skjer. Problemet oppstår med to forskjellige mus i både xp, xp boot og linux livecd.. Spesielt ved surfing i opera. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Type mus/drivere installert? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Hmm. Jeg hadde et microsoft typ fingerprint reader tastatur og wireless optical mouse 2.0. Byttet til Logitech Cordless desktop ex10. Det funket dårlig. Men etterpå ble jeg så frustrert at jeg resatte cmos. DA fungerte alt. Så problemet er løst. Tror det har noe med autooverklokkingen i asus kortet å gjøre Så *løst* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå