Gå til innhold

Reiser til Amerika imorgen tidlig :)


Anbefalte innlegg

Gleder meg fært :) Skal til Amerika med musikken(korpset).

Må opp 05:30 :dontgetit: . Men det ordner seg.

Skal være der til neste fredag.

Vi skal være i Minot, Nord Dakota, Fargo.

Flyselskapet: KLM, Airbus A380 :) Aldri flydd så svært fly, så det skal bli moro :)

Ser ut som jeg skal være borte en måned vøttø. (Klær)

 

Mall of amerika skal vi også innom :) 580 butikker, skulle holde :D

Endret av elektroboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gleder meg fært :) Skal til Amerika med musikken(korpset).

Må opp 05:30 :dontgetit: . Men det ordner seg.

Skal være der til neste fredag.

Vi skal være i Minot, Nord Dakota, Fargo.

Flyselskapet: KLM, Airbus A380 :) Aldri flydd så svært fly, så det skal bli moro :)

Ser ut som jeg skal være borte en måned vøttø. (Klær)

 

Mall of amerika skal vi også innom :) 580 butikker, skulle holde  :D

9627745[/snapback]

kult:) trodde ikke a380 var kommet i drift enda, ikke så rart at du ikke har fløyet større passasjerfly, for a380 er det største:) have a nice trip :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Wildbill, trenger man å scanne finger og bli tatt bilde av når man har biometrisk pass? Jeg stusset over dette når jeg var i USA i sommer, hvor de brukte ca. 10 minutter på alle andre (grunnet at de måtte ta fingeravtrykk og bilde), men på mitt reisefølge tok det knapt nok to minutter. De slider passet ditt i en leser, man drar noen vitser, velkommen til USA og bagasjen din ligger der borte.

Lenke til kommentar

Det er jeg jaggu ikke sikker på, GangsterPanda. Jeg har vanlig maskinlesbart pass, og måtte scanne fingertuppene og bli tatt bilde av sist gang jeg var der. Møtte på en jævel av en immigration officer også. Maken til møkkafyr skal man lete lenge etter.

 

Om det er som du sier, at med biometrisk pass så slipper du alle de scanne greiene, så er det jo veldig bra.

Lenke til kommentar

Alle må scannes og ta bilde av, uansett. Men joda, det går fort. Ikke dra vitser i immigrasjonen. Den offiseren du snakker med i luken har rett til å ødelegge resten av livet ditt (Han kan sende deg tilbake og nekte deg innreise i USA for resten av livet. Med litt hjelp av ambassaden i Oslo blir du bare nektet innreise de neste ti årene.) Ikke dra vitser.

Lenke til kommentar
Alle må scannes og ta bilde av, uansett. Men joda, det går fort. Ikke dra vitser i immigrasjonen. Den offiseren du snakker med i luken har rett til å ødelegge resten av livet ditt (Han kan sende deg tilbake og nekte deg innreise i USA for resten av livet. Med litt hjelp av ambassaden i Oslo blir du bare nektet innreise de neste ti årene.) Ikke dra vitser.

 

Det har du rett i. Har møtt på veldig hyggelige og effektive offiserer, men han jeg møtte på sist var en ordentlig drittsekk. Fant ut at det bare var å holde kjeft egentlig...

Lenke til kommentar

Ja, da var jeg hjemme igjen :) Hadde en kjempe bra tur. Var på Air force base :) Fikk sitte i cockpiten på et B 52 bombefly :)

Ja, måtte ta pekefingern og bilde i kontrollen. Trur ikke jeg skulle tatt noen morsomme kommentarer til han jeg fikk hvertfall, hehe.

Var deilig å komme hjem til ordentlig frokost :) Slippe de alle de pølsene og kakene som var på morgenen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...