dekar24k Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Altså jeg tenker ikke på noe a'la "ørepluggen" som følger med Warhawk. Men et ordentlig headset med god lyd som fungerer på alle PS3-spill. Altså som sender lyden fra spillet til øret og ikke bare evt. voicechat. Isåfall, grav frem en link for jeg vil ha!! Edit: Nå har jeg sjekka litt og funnet et par A2DP BT headsets som visstnok skal ha god lyd .. derfor omformulerer jeg spørsmålet mitt litt og spør heller: Er det noen som har erfaring med å bruke A2DP bluetooth headset sammen med PS3 og som kan si om det blir god lyd e.l. ? Endret 3. oktober 2007 av dekar24k Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Eneste lyden du får uansett er vel snakkinga til de andre som har headset. Såvidt jeg har forstått det. Edit: Vel, kan godt være noen instillinges muligheter på PS3en din som gjør det mulig å sende lydsignalene via bluetooth og, har ikke testet selv da jeg ikke har noe Bluetooth headset. Men skal ikke si det er umulig, trur bare det er bare er Voicechat over bluetooth headsettene, dessverre. Endret 3. oktober 2007 av kvitrafn Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Eneste lyden du får uansett er vel snakkinga til de andre som har headset. Såvidt jeg har forstått det. 9627988[/snapback] Ah .. Så jeg kan ikke få lyden fra PS3 (spill, musikk, video osv) til et bluetooth headset? Isåfall er det ganske mongo .. tvinger meg til å bruke kablet headset når dama er hjemme.. Og trådløse headset basert på fm-signaler pleier å ha ræææva lyd + støy .. Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 plantronics a590 er det meget bra lyd i .. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Dell har faktisk ett jeg vurderer selv. Dell BH200 Bluetooth 2.0 EDR Stereo Headset Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Litt off-topic her, men kan jeg få all lyd ut i et vanlig USB headset? Har et Steelsound headset, men finner ingen instillinger som gjør at lyden blir sendt dit isteden. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Litt off-topic her, men kan jeg få all lyd ut i et vanlig USB headset? Har et Steelsound headset, men finner ingen instillinger som gjør at lyden blir sendt dit isteden. 9632240[/snapback] Det ville jeg tro skulle fungere, rart hvis det ikke gjør det .. Uansett, http://www.telefonheadset.no/shop.asp?p=14758350 Lurer på om jeg skal gå for det der.. Men hvis det bare fungerer til voicechat så er det jo unyttig .. Jeg skal først og fremst bruke det for å ikke plage madamen når jeg spiller Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hehe, har litt av samme problemet som deg dekar. Madamen går i seng i god tid før meg, og warhawk blir liksom ikke det samme med lav lyd. Noen andre som har erfaringer når det gjelder usb-headset på ps3? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tror jeg fant årets beste tilbud... http://www.telefonheadset.no/shop.asp?p=14...mgActive=bilde1 førpris 1000kr, NÅ KUN 1690kr.! Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tror jeg fant årets beste tilbud... http://www.telefonheadset.no/shop.asp?p=14...mgActive=bilde1 førpris 1000kr, NÅ KUN 1690kr.! 9636238[/snapback] Står jo 1800,- da Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det som er veldig fint med plantronics a590 er at det kan være koblet til ps3 og mobil samtidig .. Så når du får en samtale inn under gamingen er det ikke noe stress ... Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det som er veldig fint med plantronics a590 er at det kan være koblet til ps3 og mobil samtidig .. Så når du får en samtale inn under gamingen er det ikke noe stress ... 9636463[/snapback] Ja, det er virkelig en nyttig funksjon jeg har lett lenge etter Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Det som er veldig fint med plantronics a590 er at det kan være koblet til ps3 og mobil samtidig .. Så når du får en samtale inn under gamingen er det ikke noe stress ... 9636463[/snapback] Ja, men hvis det kun fungerer med voicechat på PS3 og man ikke får annen lyd, så er det ikke det jeg er på jakt etter .. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) ... Ja, men hvis det kun fungerer med voicechat på PS3 og man ikke får annen lyd, så er det ikke det jeg er på jakt etter .. 9636944[/snapback] Men etter å ha sett på instillingene på PS3, så er det nok umulig å bare bruke et bluetooth headset å få lyden på det. Du må isåfall finne et headset med en ekstern usb-bluetooth dongle ting som vil identifisere seg selv som en lydenhet. Om noe slikt finnes, så virker det som eneste muligheten. Eventuelt ha en reciever med bluetooth muligheter om noe slikt finnes. Men, om det er noen som vet noe om hvordan man kan få brukt bluetooth headset direkte til lyd, fortell meg gjerne. For "sliter" litt med samme "dama skal ha det rolig"-problemet selv. Edit: Kanskje noe slikt kunne funket? Endret 4. oktober 2007 av kvitrafn Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Skal man ha selve spillyden i headset må man vel koble noe til lydutgangen, eventuelt forsterkeren denn er koblet til. Eller er det noen som helst som kan bekrefte at man kan sende audio ut over USB eller Bluetooth? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå