TylerDurden Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Situasjonen er slik at jeg har flyttet PC-en fra et rom til et annet. Men når jeg skulle slå av PC-en klarte jeg ved et uhell og dra ut strømkabelen under prosedyren. Og når jeg skrur på PC-en nå får jeg denne meldingen: "We are sorry for the inconvenience, but windows did not to start successfully. Recent software or hardware change might have caused this" Derretter får jeg ulike muligheter om hvordan jeg ønsker å starte PC-en. Safe mode Safe mod with network Safe mode with prompt Last known good configuration Start windows normally Hva kan dette skyldes? Og hva burde jeg gjøre? Endret 3. oktober 2007 av TylerDurden Lenke til kommentar
sgarmo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Situasjonen er slik at jeg har flyttet PC-en fra et rom til et annet. Men når jeg skulle slå av PC-en klarte jeg ved et uhell og dra ut strømkabelen under prosedyren. Og når jeg skrur på PC-en nå får jeg denne meldingen: "We are sorry for the inconvenience, but windows did not to start successfully. Recent software or hardware change might have caused this" Derretter får jeg ulike muligheter om hvordan jeg ønsker å starte PC-en. Safe mode Safe mod with network Safe mode with prompt Last known good configuration Start windows normally Hva kan dette skyldes? Og hva burde jeg gjøre? 9627609[/snapback] Feilen skyldes at windows ikke fikk avsluttet på riktig måte, og det kan føre til at filer kan bli skadet, men som regel går dette greit. Velg "Start windows normally" hvis du skulle få problemer så prøver du å starte maskin med valget "Last known good configuration". (får du ikke opp menyen og ønsker å få den fram gjøres det med F8 i oppstarten av PC-en) Lenke til kommentar
TylerDurden Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Situasjonen er slik at jeg har flyttet PC-en fra et rom til et annet. Men når jeg skulle slå av PC-en klarte jeg ved et uhell og dra ut strømkabelen under prosedyren. Og når jeg skrur på PC-en nå får jeg denne meldingen: "We are sorry for the inconvenience, but windows did not to start successfully. Recent software or hardware change might have caused this" Derretter får jeg ulike muligheter om hvordan jeg ønsker å starte PC-en. Safe mode Safe mod with network Safe mode with prompt Last known good configuration Start windows normally Hva kan dette skyldes? Og hva burde jeg gjøre? 9627609[/snapback] Feilen skyldes at windows ikke fikk avsluttet på riktig måte, og det kan føre til at filer kan bli skadet, men som regel går dette greit. Velg "Start windows normally" hvis du skulle få problemer så prøver du å starte maskin med valget "Last known good configuration". (får du ikke opp menyen og ønsker å få den fram gjøres det med F8 i oppstarten av PC-en) 9629439[/snapback] Begge har blitt prøvd, ingen har gitt noe effekt. Lenke til kommentar
sgarmo Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvis PC-en din fungerer som den skal så er dette ikke noe å tenke på. Hadde du hatt problemer, så kunne "Last known good configuration" kanskje løst problemet dit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå