Libra1988 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei! Jeg bruker min sharp 32" LCD tv som PC monitor, men plutselig skjedde det noe rart med bildet. Jeg startet opp PC-en på vanlig måte, men bildet var delt i to. Så kun øvre halvdel av skjermbildet( bildet blir delt på midten, ser øvrehalvdel på nedre og øvre halvdel av skjermen. Har noen peiling på hva dette kan komme av? Gjorde ikke noe utenom det vanlige da det skjedde. Har teste med 3 forskjellige VGA kabler og 1 HDMI kabel, men det samme skjer hver gang. I og med at HDMI er en annen utgang synes jeg det er litt rart at akkurat det samme skjer=S HAr også testet en vanlig PC skjerm og da er bildet helt normalt. HJELP! På forhånd takk=) MVH Thomas Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Hei! Jeg bruker min sharp 32" LCD tv som PC monitor, men plutselig skjedde det noe rart med bildet. Jeg startet opp PC-en på vanlig måte, men bildet var delt i to. Så kun øvre halvdel av skjermbildet( bildet blir delt på midten, ser øvrehalvdel på nedre og øvre halvdel av skjermen. Har noen peiling på hva dette kan komme av? Gjorde ikke noe utenom det vanlige da det skjedde. Har teste med 3 forskjellige VGA kabler og 1 HDMI kabel, men det samme skjer hver gang. I og med at HDMI er en annen utgang synes jeg det er litt rart at akkurat det samme skjer=S HAr også testet en vanlig PC skjerm og da er bildet helt normalt. HJELP! På forhånd takk=) MVH Thomas 9627481[/snapback] har du skjekket instillingene til skjermkorte ditt? egenskaper/instilinger Endret 3. oktober 2007 av andriesa Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Nei, hva må jeg sjekke? har ikke mye peiling på sånt Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Nei, hva må jeg sjekke? har ikke mye peiling på sånt 9627628[/snapback] enkelt sakt når jeg har hatt det probleme så har det enten vært at jeg måtte oppdatere driverne til skjermkorte eller så kan du prøve og justere skjerminstilingene med og endre størelsen etc... kan ikke komme for øyeblikke med noe mer grundleganes svar... Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Nei, hva må jeg sjekke? har ikke mye peiling på sånt 9627628[/snapback] enkelt sakt når jeg har hatt det probleme så har det enten vært at jeg måtte oppdatere driverne til skjermkorte eller så kan du prøve og justere skjerminstilingene med og endre størelsen etc... kan ikke komme for øyeblikke med noe mer grundleganes svar... 9627831[/snapback] Nå har jeg oppdatert og installert ny driver men problemet er det samme. virker ikke som at det er PC-en som gjør det, men TV'en. Når jeg trykker på meny knappen på fjernkontrollen kommer menyen også opp i to deler. Ser kun øvre del av bildet så det r litt vanskelig å gjøre saker og ting når jeg har den koblet til Tv'en. Har du eller noen andre noen fler tips? Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 denne tråden kan slettes. fant ut av det. Takk for tips=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå