sondreolsen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei! Jeg skal kjøpe meg en akustisk gitar til 4-5000. Har dere noe å anbefale? Er dette et godt kjøp for eksempel: http://www.musikkutstyr.no/epages/MusikkUt...cts/8012_084814 Lenke til kommentar
andreas Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Anbefaler Ayers og Takamine, kjempe gitarer til den prisen. Har selv en Ayers og den låter fantastisk! Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jepp. Jeg har også en Ayers. Kjøpte først en til et kulturverksted/studio, men ble så imponert at jeg kjøpte en til meg selv også. Heltre lokk, og med riktige strenger er det en aldri så liten perle! Lenke til kommentar
sondreolsen Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Jepp. Jeg har også en Ayers. Kjøpte først en til et kulturverksted/studio, men ble så imponert at jeg kjøpte en til meg selv også. Heltre lokk, og med riktige strenger er det en aldri så liten perle! 9652645[/snapback] hvilken ayers snakker vi om? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hm, trur du kan få ein Furch Durango til 5 store. Den går det faktisk ikkje an å slå til prisen. Nei, det er ikkje noko eg berre seier, det er heilt sant. Uslåeleg. Eg svergar. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jepp. Jeg har også en Ayers. Kjøpte først en til et kulturverksted/studio, men ble så imponert at jeg kjøpte en til meg selv også. Heltre lokk, og med riktige strenger er det en aldri så liten perle! 9652645[/snapback] hvilken ayers snakker vi om? 9659074[/snapback] Ayers ASOL. Uten pickup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå