Gå til innhold

POP3/IMAP(Mail) på Mobilen

Potet!

Anbefalte innlegg

Har testa litt på min P800 og lurer på om det er mulig å sjekke mailen med GPRS, funker fint med HSCSD men da må jeg ha GSM Data som tillegstjeneste(Telenor). Det samme gjelder vel på alle mobiler som støtter mail via POP3/IMAP.

Ellers er jeg meget fornøyd med min P800, har ikke hatt noen feil med den bortsett fra det jeg trudde var en mikrofon feil, men fant ut at jeg måtte ha mobilen i høyrehånda når jeg prata, ellers dekka jeg over mikrofonen med håndflata :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har testa litt på min P800 og lurer på om det er mulig å sjekke mailen med GPRS, funker fint med HSCSD men da må jeg ha GSM Data som tillegstjeneste(Telenor). Det samme gjelder vel på alle mobiler som støtter mail via POP3/IMAP.

For info om oppsett sjekk www.opheim.com

Det står neste ALT. :)

Lenke til kommentar
Nuffern, har du peiling på hvordan jeg setter opp popmail greia på S55? Du hadde vell en sliken du å.

Spør meg imorgen så har jeg kanskje svaret. Kjøpte mobilen min idag, og har sendt en GPRS-aktivering til Sense. Tar litt tid før den er aktivert. Skal prøve utover kvelden imorgen og se hva jeg får til.

Lenke til kommentar

Gå inn på "Meldinger" --> "Innstilling" --> "E-post" --> "Kontoer"

Velg ein av dei som det står <Tom> på og "Endre innstil."

På "Brukerinnstill." legger du inn brukarnamn, passord osv.

På E-postinnstill. vel du grense for kor store epostar du vil laste ned. Skriv inn pop3 server og smtp server. Portane låg ferdig innstilte på min mobil. Deretter var det bare å koble opp.

Pop3 reader er bygd inn i mobilen på S55. Funkar utmerket via GPRS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...