enden Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Dersom du er på utkikk etter en 24-tommer - les videre. Dell har nemlig truffet spikeren på hodet med sin nyeste 24-tommer. Les mer Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Knappene er plassert nede til venstre. Knappene er plassert i front nede til høyre, som vanlig. Bare til opplysning. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 var ikke så ille pris.. men hadde vært mye bedre om den kosta 2500 Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Det er ikke alltid så greit å skille i farten. Jeg har rettet det nå - takk for opplysningen newman221: En liten dose realisme skader jo ikke da Endret 3. oktober 2007 av enden Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Eneste forskjellen på denne og 2407WFP er vel støtten for HDCP over dvi, eller? Har forresten en ny, ubrukt FOT til 2407 (2405) skjermene. Veldig fin fot. Fornøyd med 2407WFP i hvertfall... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Tidligere versjoner av disse hadde noen problemer med banding og input-lag, er det blitt borte nå? Eller så er det jo alltid greit med skjermer som ikke bruker lusne TN-paneler. AtW Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Lurer også veldig på dette med input-lag ? Virkelig irriterende til FPS spill. Lenke til kommentar
smy Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) FLott skjerm selvom jeg har i 30" versjon funker flott til film og spill. Endret 3. oktober 2007 av lordsmygen Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 HC skal være kvitt problemene med input lag ja. Dvs, det rapporteres av noen få kresne sjeler, men folk flest merker ikke noe til det lenger. Det er forøvrig ikke bare HDCP som er endringen fra ikke-HC. HC har et helt nytt panel med langt bedre fargegjengivelse enn de tidligere versjonene. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Bestilte denne skjermen på søndag, men det var jeg sannsynligvis ikke alene om: Leveringsdatoen har allerede blitt endret fra 11. til 15. :!: Gleder meg stort til å se film i full HD... Lenke til kommentar
TorAtle Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ser ikke ut som skjermen takler 50Hz inn, uansett oppløsning. DVD-er og TV-sendinger vil i så fall hak-kk-kke. Noen som kan sjekke dette? Den tar heller ikke 1080p/60 inn via komponent. Full-HD "TV"-flatskjermer er dyrere og har 16:9-format, men personlig synes jeg de er mer fleksible enn rene dataskjermer som denne fra Dell. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vel, nå til dags skal man helst ikke ha mindre enn 40" TV, så jeg kommer primært til å bruke skjermen til PC-skjerm. Skal se om jeg ikke får testet den med en Xbox 360 og vanlig kabel-tv etterhvert, though. Lenke til kommentar
kvamzi Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvilke innganger ble brukt ved testing? Den første widescreen modellen fra Dell med Compositt og S-Video inn hadde veldig dårlig bildekvalitet ved bruk av disse inngangene. VGA og DVI derimot var kjempe bra. Fint om noen kunne ha delt erfaringer ved bruk av alle inngangene og hvilken kilde som ble tilkoblet. Vil tro at Component inngangen er bra på denne(?). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vel, nå til dags skal man helst ikke ha mindre enn 40" TV, så jeg kommer primært til å bruke skjermen til PC-skjerm. Skal se om jeg ikke får testet den med en Xbox 360 og vanlig kabel-tv etterhvert, though. 9628964[/snapback] Øøø, bullshit, ingen som sier det, det kommer ann på alt, størrelsen på rommet, evnt TV-seksjon. om du sitter 1 meter fra tven er 26" nok Lenke til kommentar
badmuslim Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvor mye bedre er den enn en LG L245WP-BN? Lenke til kommentar
sgc Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) var ikke så ille pris.. men hadde vært mye bedre om den kosta 2500 9627610[/snapback] 3600 kr. koster skjermen hos dell usa. Da er frakt inkludert edit: når det er sagt, så vurderer jeg uansett å kjøpe skjermen her i Norge. Liker tanken på pva-panel Endret 3. oktober 2007 av sgc Lenke til kommentar
Werewolf85 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Har Dell 2407WFP skjermen selv (forgjengeren til skjermen det er snakk om). Har hatt den i ca. et år nå, og er veldig fornøyd. Den er akkurat passe stor på hybelen, og jeg buker den til alt dvs. tv (tvkort i pc-en), film, xbox 360 og arbeid (fint å kunne sitte med to word/excel dokumenter ved siden av hverandre =). Programmerer en del i forbindelse med skolen, og må si at jeg nyter hver tomme av denne skjermen når jeg jobber i eclipse. Komponent-inngangen gir bra farger og bildekvalitet i 720p, og jeg er fornøyd med det... Får ikke til å kjøre 1080i skikkelig, det flimrer/bildet vibrerer. Mistenker ikke skjermen, tror det heller det er de orginale Xbox-kablene og kontaktene som er problemkilden. Sitter ca. 2 - 2.5 meter fra skjermen og spiller Xbox 360... kan den bli litt i minste laget for noen spill, men det er ikke noen store problem å spille f.eks. GoW eller Halo 3 på denne skjermen. Skulle ønske jeg hadde penger til 30" though, hadde vært perfekt Kan uansett anbefale skjermen på det varmeste, har alltid fått rask levering fra Dell også Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Det er rapportert problemer med flimmer på 1080p, men 1080i skal fungere for forgjengeren. 720p er jo uansett å foretrekke da. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det er rapportert problemer med flimmer på 1080p, men 1080i skal fungere for forgjengeren. 720p er jo uansett å foretrekke da. 9631834[/snapback] Hvorfor det? Hadde ikke 1080p vært bedre? Støtter denne skjermen 1:1 pixelmapping forresten? AtW Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Heisann! ”Med et VA-panel, og oppgitt responstid på 6 ms grå/grå Det er nok mange som rynker på nesa når man nevner en skjerm med 16 ms responstid” Er grå/grå noe annerledes enn vanlig responstid? Eller er det bare skrive feil i artikkelen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå