Emil_Lehne Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei skal lage vindskjerm på båten og trenger plexiglass. kan noen hjelpe meg å få tak i plexiglass? str. ca 1,5x1m? Lenke til kommentar
thomaszito91 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 gå til nærmeste glassmester, han fikser det Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vil heller anbefale lexan, den blir ikke hvit med slik plexi blir med tiden. Samt den kan bøyes. Lenke til kommentar
Emil_Lehne Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 gå til nærmeste glassmester, han fikser det 9627468[/snapback] Hvor får jeg kjøpt lexan? hvilke tykkelser finnes det i? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) gå til nærmeste glassmester, han fikser det 9627468[/snapback] som sagt, selges lexan hos glassmester også. Dimm alt fra 0.XX mm til sikkert på cm-vis tykk. og i forskjellige farger både plexi og lexan. Endret 4. oktober 2007 av KenBjork Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Mens vi diskuterer plexi og lexan... Jeg trenger plastplater som er såpass seige at jeg kan borre hull, sage og montere skruer. Dette går veldig fint med ABS-plast. Det gikk derimot IKKE bra med noen gamle kjøleskapshyller jeg brukte en gang. Kan plexi og Lexan borres og sages og brukes sammen med selvgjengende skruer, eller bare sprekker det? Og hvor kan jeg kjøpe ABS-plater? Det lille jeg hadde av ABS-plast var en gammel Compaq datamaskin sitt kabinett. Jepp, kabinettet var av plast. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Plexi kan sprekke på samme måte. Den er veldig har så man må være veldig forsiktig når man borer og sager. Men lexan er fin på det viset, kan bøyes med varmepistol også. Lenke til kommentar
Lolifier Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hei skal lage vindskjerm på båten og trenger plexiglass. kan noen hjelpe meg å få tak i plexiglass? str. ca 1,5x1m? http://afuplast.no/bestilling/Klar_akryl.htm De har personlig service og har det meste på lager i Drammensveien 72 i Oslo Alt må hentes der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå