12Anonym12 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Fant igjen xp CD-en i dag, satte i og startet å instalere. Men det kom opp en feil melding om at den ikke fant "affeam75.sys." Hva vil det si? Hvordan får jeg fiksa det? Er helt noob i dette Og har aldri formatert en pc før xD Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 http://oss.viztnd.com/xpinstallasjon.shtml Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Har sett den, Men når jeg setter i CD-en kommer det ikke opp "Press any key to boot from cd._" Det kommer bare opp "Starte windows xp" og "instalere windows xp" Da velger jeg Instalere Windows xp, også sier den at den ikke finner fila "affeam75.sys". Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Du må sette riktig bootrekkfølge i bios. Cd først. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Ahh, Takk Fungerte det, så fikk formatert i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå