Joachim_F Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Nå kan du prøve deg som sjef over din egen fornøyelsespark, med en demo av Thrillville: Off the Rails. Les mer Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vurderer å laste ned, likte jo litt rollecoaster tycoon når det kom ut, men da var det jo ikke så sykt mange andre spill som jeg visste om Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 ...morsomt spill. Har fullversjonen selv (damdidamm)... og anbefaller spillet som "tidsfordrivspill" Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 nice dette virka spennende *laste ned demo* likte rollercoaster spillene så går utifra at jeg liker dette også Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 ..jeg liker RCT spillene bedre, ettersom jeg er stor tillhenger av realisme (hvertfall delvis realisme)... men som jeg sa, tidsfordrivspill er det virkelig. Elsker å bygge alt mulig rart Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det beste spillet EVER er jo Theme Park World! *minner* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg